Hoe ervaren jullie deze zwangerschap? (mama's van meer kindjes)

Hallo Mama's wie voor de tweede, derde..... keer zwanger zijn (en de rest natuurlijk :) )

Hoe ervaren jullie deze zwangerschap? Is het anders of dezelfde als de voorgaande ke(e)r(en).
Ik ben nu voor de tweede keer zwanger. Mijn dochtertje is nu ruim 4. En bij haar had ik geen klachten in het begin. Wel dat ik bij 26 weken een nierstuwing kreeg, maar voor de rest niet misselijk etc. Nu is het totaal anders. Nu ben ik steeds misselijk, moe en niet te genieten voor mijn partner ;)
Ook ben ik onzekerder of het wel goed gaat. Eerste echo moet ik nog krijgen, as vrijdag.

hoi
ik ben zwanger van de 4e, en heb wel wat kwaaltjes, mijn suikers zijn steeds laag dus ik ben dizzy, sterretjes, algeheel niet lekker! dit heb ik vaker en dat duurt een paar dagen, ook mijn ijzer en b12 zijn niet top maar nu redelijk onder controle. ik ben dus veel moe! maar ook misselijk...
ik ervaar het eigenlijk nog in een roes.. wel al 2 echo's gehad ben nu 8 weken maar het besef is er nog niet zo goed...
bij de 2e was ik het meest zenuwachtig!!!! gek he!

liefs

hai!!
Toepasselijk onderwerp, heb net vanmorgen de veroskundige gebeld, omdat ik mijn eerste afdspraak en echo graag iets eerder wil. Bij de eerste had ik een echo bij 7 weken, en nu pas rond de 10 weken, Ik pieker me suf of het allemaal wel goed is, aangezien ik (buiten het dikker worden van mijn buik) echt bijna nergens last van heb. ben wat meer moe dan anders maar verder..... niks, geen kwaaltjes, niet misselijk. En dat maakt me onzeker. De assistente van de verloskundige snapte het gelukkig wel, Dus ze gaat proberen of de afspraak een weekje eerder kan.
Liefs, kim.

Ik besef het ook nog niet echt ben nu 8 weken en 2 dagen. Ik denk dat ik een soort van bevestiging van de vk moet hebben dat ik zwanger ben (beetje gek). Ben wel slank maar heb een buikje al (dan denk ik ohhh het zijn mijn darmen...)
Ben dit keer onzekerder.

Heel herkenbaar die onzekerheid. Ook voor mij is het de tweede zwangerschap, en totaal geen reden om meer bezorgd te zijn. Alleen vraag ik me nu wel een beetje af of ik echt meer bezorgd ben of het van de vorige keer ook een beetje vergeten ben en alleen de leuke dingen heb onthouden ;).
Verder wordt het nu al eerder tastbaar omdat buik nu al begint te groeien. Heb nu met 10 weken al zw.broek aan en vorige keer pas met 14 weken.
Hoe zit dat bij jullie? Ook al zo snel zw.kleren aan?

hey
voor mij is het ook de 2e en ik herken die onzekerheid.. ook was ik bij de eerste de hele dag misselijk en kon de hele dag wel overgeven.. (en daarna zo weer eten) nu ben ik alleen s ochtends s middags misselijk en geef ik over als ik nuchter ben en nog niet heb gegeten... ben donderdag 12 weken en het lijkt alsof de klachten nu een beetje verdwijnen.. verder ben ik erg moe en slaap veel!! 1e echo heb ik al gehad en het was erg mooi om het hartje te zien kloppen en het kindje te zien bewegen.. via het apparaat kon je het hartje niet horen.. maar wel zien kloppen. 2 maart onze 2e afspraak bij de VK.

Hallo,
Ik ben ook onzekerder bij de tweede, heel vaag! En ik heb net als bij de eerste niet zoveel klachten. Als ik niet helemaal super heb gegeten ben ik een beetje misselijk, maar voor de rest vooral moe! Ik reageer alleen soms een beetje snel geirriteerd op mijn dochter en daar baal ik van. Ik moet nog even wachten voor de echo, en dat is voor mij toch wel de echte bevestiging, ook al loop ik het aan iedereen al te verkondigen.

hoi.
ik ben ook voor de tweede keer zwanger.
bij de eerste had ik nergens last van maar nu alleen maar super moe en misselijk geweest. gelukkig gaat het de afgelopen 3 dagen beter. ik ben nu 10 weken zwanger.
deze zwangerschap is dus ook super anders.
bij de eerste was ik ook nooit bang of zo, maar nu ben ik alleen maar bang dat het niet goed gaat. zelfs na de eerste echo heb ik dat nog. gelukkig wordt het wel steeds minder.
mijn buik groeit super hard en ik heb nu bewijs, ik kan er naar kijken.
vrijdag lijkt nog ver weg, dat snap ik, maar voor je het weet zie je de nieuwe kleine
groetjes tamara

Terug
Bovenaan