Hoe ervaren jullie deze zwangerschap? (mama's van meer kindjes)

Ook hier de tweede zwangerschap.
Ik had afgelopen week veel last van mijn darmen en maak me nu meer druk of alles wel goed is, dan de vorige keer.
Je gaat ook kwaaltjes vergelijken. Die had ik toen bijna niet. Nu eigenlijk weer( bijna) niet......
Verder ben ik er in mijn hoofd minder mee bezig dan toen, misschien ook herkenbaar?

Ik ben nu ook zwanger van de 2e en minder onbezorgd. Je weet nu wat er allemaal kan mis gaan omdat je er ervarener in bent denk ik. Hoe dat komt, geen idee, zullen de hormonen wel zijn. Terwijl het beide keren snel en gemakkelijk is gegaan, het zwanger raken...
Heb gisteren de 1e echo gehad en een kloppend hartje gezien en toch blijft er een stemmetje in mijn achterhoofd roepen dat het nog mis kan gaan, dit gevoel wordt wel steeds minder maar toch.. Gelukkig veel afleiding aan de kleine die al rondloopt
Maar desondanks geniet ik er wel van hoor en heb ik al duizenden plannen en ideeen voor straks. Ben eind sept (26e) uitgerekend.
Heb trouwens weinig kwalen en voel me goed op af en toe een vlaag duizeligheid na...en moe, maar jah, ervaar ik niet als heeel vervelend.
Liefs mama van elise.

HOI ik ben nu zwanger van mijn derde
heb een prachtige dochter van 9 en zoon van 7
die beide zwangerschappen verliepen goed
op wat vermoeidheid en bloedarmoede na
5 weken geleden begon mijn ziekzijn
eerst wat misselijk maar al snel werd dat erg misselijk
na meerdere malen huisarts en bellen moest ik 2 weken geleden met spoed worden opgenomen
en heb ik 5 dagen aan infuus gelegen om bij te komen de zetpillen tegen misselijkheid werken niet altijd ook ben ik na de eerste 3 weken ziek zijn 10 kilo afgevallen en werken we nu aan langzaam aan het opbouwen van mn gezondheid onze kleine in de buik maakt het prima nu mama nog.
ik hoop dat de rest van mijn zwangerschap wat beter zal verlopen

Terug
Bovenaan