hoe ervaren kraamzorg en de rest?

nou mijn kraamhulp deed echt nog alles was nog echt van de oude stempel heerlijk
kreeg er niet ens een uurtje eerder weg op een dag kreeg gewoon 6 en een half uur op een dag veel he,ze streek zelfs mijn vriend zijn blousen
of jullie ook???
en nu mijn kleine man zoo verkouden ben gister nog bij het ziekenhuis geweest na eerst gebeld te hebebn met de zorgcentrale de groen/gele stukken vliegen ze neusje uit als ie niest zoooo zielig
en voor de rest ,mijn schoonvader vandaag met een tia opgenomen (hij is al terminaal)
dus dat was vandaag geen leuk dagie

morgen met wesley naar de kno arts praten over zijn bij oortje

dus genoeg dingen bij elkaar
gr marijke mama van 2 kids

Inderdaad zeg, wat een baaldag, maar wel fijn dat die kraamverzorgsters zich niet aan de regels houden he....mijn huis is op de laatste dag nog van top tot teen gesopt, slaapkamer huiskamer badkamer...alles,   alleen de ramen zijn niet gelapt hihi

we zijn nu bijna een weekje verder en ik moet nu bijna weer wat gaan doen...kon ze nog maar even terugkomen....

Liefs Yvonne

Hoi

Bij mij heeft de kraamverzorgster ook echt hard gewerkt. Ik had er ook nog een stagaire bij, dus samen hebben ze super gewerkt.
Ze hebben alle was weggewerkt toen. Dus ook alle kleren van mijn man. En de achterliggende was hebben ze ook weggewerkt toen, ze hebben ook alles netjes gestreken, en er werd goed gepoetst. Ook hebben ze nog elke dag lekker voor ons gekookt. We waren zoals je begrijpt hartstikke blij met de kraamverzorgsters.

Nu is het alweer 5 wkn geleden dat ik bevallen ben. En nu is mijn moeder zo lief dat ze elke maandag het hele huis voor ons komt poetsen, zodat ik het doordeweeks niet zo druk heb om alles bij te houden, en dus volop kan genieten van onze Fabian.
Gisteren heb ik haar wel ff weggestuurd om met Fabian te gaan wandelen. En wat liep ze trotst achter de kinderwagen.

Marijke, ik wens je verder veel sterkte.

Groetjes Carol moeder vanFabian (5 wkn)

Hallo,

onze kraamhulp was ook weer fantastisch! Net als bij de geboorte van onze eerste: er wwerd gewassen, gestreken en erwas ook nog tijd om te kletsen en van alles te vragen over de verzorging van de baby enzovoorts. Het was jammer dat de week voorbij was, want ik kon er wel aan wennen, die zorg voor mij en de baby. Ze hoefde niet te koken, maar heeft op een dag zelfs nog witlofsalade gemaakt!
Mijn angst is dus gelukkig geen waarheid geworden en we hebben met zijn allen genoten van de kraamweek!

groetjes,
Kiki (mv Iris 2 jaar en Stijn 18 dagen)

Hier ging alles ook top, ze heeft ook veel tijd aan onze oudste zoon besteed.
Ze ging elke dag met hem buiten spelen en wandelen, daar was ik heel erg blij mee.

Groetjes
Chris

hallo allemaal

eerst wil ik jullie even felicteren met jullie wondertjes

en over kraam zorg gesproken   tja wat kan ik zeggen mijn kraamzorg was gewoon grof gezecht k*t

echt een bemoeial
 ze maakte me heel onzeker
jayla was nartuulijk maar 4 pond   en ze vond dat jayla niet goed dronk ik vond juist van wel kwam keurig om de drie uur en dronk eigelijk altijd haar flesje wel leeg soms liet ze wat staan maar ze was erg tervreden
alleenkraamzorg niet dus dag twee nam ze haar weegschaal mee en ging iedere keer jayla wegen
ook ging ze jayla om het half uur tempen een keer was ze in onder temp meteen de paniek in de tent ik helemaal over de rooie verlos gekomen om me gerust te stellen
ik werd steeds onzekerde
als ze weg ging zei ze ook ik ga niet met een gerust hart weg
ik weer in tranen
op een geven moment was het zo erg jayla kreeg haar hiel prik en ik had meteen een gesprek over kaya(zoon van 20 maanden) zit tegen de arts te zeggen over kaya zijn slaap probleem komt ze daar met een theorie aan ze ging me wel even vertellen hoe dat kwam ze vond het maar allemaal onzin dat ik daar over een gesprek had met de huisarts ik was tenslotten zijn moeder en ik zal het zelf wel gedaan hebben
ik dacht dat de arts ging omploffen en heeft haar toen ook weggestuurd toen ze de volgende dag terug kwam en mijn man ook inmiddels thuis was heeft mijn man gezecht dat we haar hulp niet meer nodig hadden   we hebben hier ook melding van gemaakt bij de kraamburo

het was dus geen leuke kraamhulp
gelukkig maakte me kraamtijd na de kraamhulp het weer goed en genieten we met alles wat we hebben van kaya en jayla

groetjes mariella

Hai

Ja die van mij deed ook vanalles, echt alles.
hele huis van onder tot boven, elke dag.
echt heerlijk strijken deed ze ook en tot slot kookte ze heerlijk
surinaamse eten voor. wat een verwennerij.

Heb me moeder naar huis gestuurd want die was er als mantelzorger voor me zoontje,
maar was echt overbodig.

groetjes sabina & ceylin

Ik had er 3 in 6 dgn tijd, dat was minder maar ze deden alle 3 alles in huis.
Heerlijk hoor. Veel voor Eva gezorgd omdat ik niet zo mobiel was vanwege de ks en daarnaast vaatwasser leegruimen, wassen, strijken, badkamer soppen, wc soppen, boodschappen,stofzuigen etc etc. Kreeg zelfs 10 uur extra vanwege de ks

Jammer dat ze alle 3 een andere mening hadden over het badderen, wassen en wegen van Eva. Maar goed, ik heb al een dochtgertje van bijna 3 en zij doet het ook goed dus ik doe wat mijn hart ingeeft.

Terug
Bovenaan