hoe ervaren kraamzorg en de rest?

Ik was heel tevreden over de hulp: ze deed heel veel en zorgde goed voor mij, de baby en ons zoontje van anderhalf. Zeker voor de zorg voor ons zoontje vond ik belangrijk, omdat die natuurlijk niet weet wat hem overkomt. De baby krijgt haar aandacht wel en ik zelf kan er om vragen.

Ik had van Kraamzorg Midden Nederland, voor de tweede keer. En mocht er een derde komen, dan wordt het weer KMN!

Ik was minder tevreden over het verminderde aantal uren. Zeker nu er al een peutertje rondhobbelt, vind ik 5,5 uur per dag erg weinig. En als je man dan ook nog noodgedwongen moet werken, moet je echt je hele netwerk inschakelen om de boel draaiende te houden. Ons zoontje raakte daar behoorlijk van slag van. Hij is heel druk, snel driftig en snel moe. En hij eet opeens ook nauwelijks meer. Het zal heus weer overgaan, maar ik vind het hem wel wat sneu.

Groetjes
greet

kraamhulp was hier echt fantastisch.

in het ziekenhuis heeft Niels flesvoeding gehad( borst was die boos op) en ze heeft hem en mij binnen drie dagen op volledige borstvoeding gekregen.

het hele huis incl de was en strijk helemaal bijgewerkt.

en zelf ook erg   verwend qwa hapjes en koken eten .

ik heb er echt een paare dagen gemist.

groetjes Barbra en Niels

hier ook helemaal top, Naomi en ik werden super verzorgd, het huis was om door een ringetje te halen, was alles gestreken en ze ging zelfs de laatste 2 dagen boodschapjes doen met Justin zodat hij er ook uit was en later op de dag nog lekker met hem op zijn fietsje weg.
Daarbij was ze gewoon ook superleuk, gezellig en vertelde ons vaak hoe goed we het allemaal deden. Echt een schat dus!

Terug
Bovenaan