hoe eten en drinken bij het zwanger worden??

Wendy, dat vergeten we soms ook wel eens, dat er stellen zijn waarbij het echt niet gaat lukken. Maar je mag je eigen verdriet ook hebben, want er zijn altijd ergere dingen. Maar om het te verwerken is het belangrijk verdriet toe te staan. Na mijn miskraam viel het me enorm tegen hoe het erin hakte. Je denkt al heel snel concreet aan een baby, die je uiteindelijk dus niet krijgt. Dat vind ik wel moeilijk.

Judith, Ja rondes kunnen maanden betekenen maar sommigen hebben een snellere cyclus en dan heb je ook meer rondes en meer kansen in een jaar, hi hi. Succes in mei.

Ik zit nu op dag 19 en ovulatietesten werken bij mij als een trein. Alleen het klussen is soms niet zo leuk meer....echt productiewerk. Maar als we nog maar weten hoe het wel leuk kan zijn....

Mirjam

Hoi Mirjam,

Je schrijft ook bij onze topic, maar wou toch eventjes reageren; wij zijn ook al weer een langere tijd bezig dan we ooit verwacht hadden van te voren. En hoe langer we bezig zijn, hoe minder rekening ik er mee wil houden om niet helemaal gefrustreerd door het leven te hoeven, we zien het wel. Ik drink tegenwoordig gewoon weer een wijntje en eet weer rood vlees. Dat deed ik eerst echt niet na mijn eisprong, maar het kan NOG wel een jaar duren en het leven gaat door he. Ik denk dat je eerder zwanger wordt als je het een beetje los kan laten en weer geniet van het leven, wel gewoon de kansen benutten die er zijn, die paar dagen per maand, maar verder is het gewoon een wondertje en geluk hebben...... Ik hoop dat het voor ieder van ons snel raak is!
Liefs Gwen.

Hoi Mirjam,

Ik ben het zeker met je eens:
Hoe blijf je HET leuk vinden en je partner natuurlijk.

Dat is bij ons ook een beetje het probleem.
Wij doen het nu maar om de dag   en niet meer elke dag want het is niet te doen met het werk van me vriend.

vraag me wel eens af hoe andere het doen.
Het is zeker   spannend 7 mei om 9:15 bij de gynocoloog.
tussen 5 en 6 mei wordt ik het altijd dus wie weet.

Succes allemaal.

Judith, succes a.s. 7 mei bij de gyn. Waar ben je precies mee bezig dan bij de gyn.??
Volgens de boeken is om de dag klussen zelfs beter, beter voor de zaadkwaliteit. Maar op de goede dagen klussen we ook bijna elke dag.

Ben nu nog steeds in dubio om helemaal met de koffie en het wijntje te stoppen.
Volgende week een gesprek met de maatschappelijk werk-mevrouw, om over mijn miskraam en zwangerwens te praten.

ik hoor nog van je,

groet, Mirjam

Terug
Bovenaan