A
Anoniem
Guest
Wendy, dat vergeten we soms ook wel eens, dat er stellen zijn waarbij het echt niet gaat lukken. Maar je mag je eigen verdriet ook hebben, want er zijn altijd ergere dingen. Maar om het te verwerken is het belangrijk verdriet toe te staan. Na mijn miskraam viel het me enorm tegen hoe het erin hakte. Je denkt al heel snel concreet aan een baby, die je uiteindelijk dus niet krijgt. Dat vind ik wel moeilijk.
Judith, Ja rondes kunnen maanden betekenen maar sommigen hebben een snellere cyclus en dan heb je ook meer rondes en meer kansen in een jaar, hi hi. Succes in mei.
Ik zit nu op dag 19 en ovulatietesten werken bij mij als een trein. Alleen het klussen is soms niet zo leuk meer....echt productiewerk. Maar als we nog maar weten hoe het wel leuk kan zijn....
Mirjam
Judith, Ja rondes kunnen maanden betekenen maar sommigen hebben een snellere cyclus en dan heb je ook meer rondes en meer kansen in een jaar, hi hi. Succes in mei.
Ik zit nu op dag 19 en ovulatietesten werken bij mij als een trein. Alleen het klussen is soms niet zo leuk meer....echt productiewerk. Maar als we nog maar weten hoe het wel leuk kan zijn....
Mirjam