heej,
Ja zo`n parkerdoosje vind ik ook helemaal geweldig!
Bij mijn vorige NOD hadden mijn vent en ik al helemaal uitgedokterd hoe we het zouden doen als we toen zwanger waren geweest (dat was dus niet zo ). Ik zou dan uitgeteld zijn op 7-7-2007, omdat we dan 12 weken zouden zijn met de kerst (en waarschijnlijk dan ook een echo hadden gehad, dan wisten we zeker dat alles goed was), hadden we natuurlijk wel iets te vertellen.
op www.vistaprint.nl kun je bureaukalenders laten maken, (er loopt nu een actie dat je alleen de verzendskosten betaald, geloof 3,50euro) met voor elke maand een andere foto (uit je eigen bestand van de pc), en voor iedere dag kun je verjaardagen en speciale dagen invullen. Ik had hem al helemaal gemaakt, m`n schoonmoeder zou er een krijgen met foto`s van haar 1e kleinkind er in, en dan op 7 juli zou de tekst komen staan dat ze weer oma werd, of dat we dan uitgeteld waren.
Mijn schoonzus zou er ook een krijgen, en dan zouden we afwachten wie het het eerste zou opvallen, en dan de reactie...haha
Als we nu zwanger zouden zijn, dan maken we alsnog zo`n kalender, dan zijn we met de kerst 8 weken zwanger, maar we hebben dan nog geen echo gehad, dus we weten niet of dan alles goed is, maar dat risico durven we wel te nemen. Die kalenders zitten altijd in het assortiment, maar het is een kalender van 2007, dus hoop dat ik hem nog kan geven voor 1 januari....
beetje lang verhaal, maar ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel!
Natuurlijk waren wij daar ook al over aan het nadenken, op zich wil ik er wel 2 maanden mee wachten, tot na de echo, maar wil het ook op een speciale manier vertellen. Mijn schoonouders hebben al een kleinkind.
Mijn ouders worden voor de eerste keer opa en oma als wij zwanger zijn, mijn broer is nog niet bezig.
Hoe we het mijn ouders vertellen...tja...heb daar nog geen geschikte manier voor gevonden, dus ik hoop dat iedereen zijn ideeen hier in gaat zetten, misschien dat er voor ons wel iets bij zit...
xxx