hoe ga je met dit om ???

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

ben echt helemaal kapot , gister avond werden we gebeld door mijn schoonzusje dat mijn zwager is overleden ongeluk gehad op vakantie hij is het brooertje van mijn man
weet gewoon niet wat ik moet wil er zo graag voor iedereen zijn en zoveel dingen voor ze doen maar we kunnen nog zo wiennig we weten niet wanneer hij word vrijgegeven door de spaanse autriteiten , zelf loop ik op het punt van bijna bevallen het is het eerste klein kind watze krijgen aar zijn wel hun zoon kwijt hoe moeten we dit nu gaan doen
ben echt kapot   moest het even kwijt

groetjes lydia 38 w 6 d

Tjee meid,

Wat een vrezelijk nieuws!
En ik begrijp dat t moeilijk is, zon nare gebeurtenis zoooo dichtbij zo'n mooi wonder als de geboorte van het eerste(klein)kind...
Wat je kunt doen???? Er gewoon zijn; dat is meestal genoeg! En voel je ook absoluut niet schuldig omdat je je gelukkig voelt over dat wondertje in je buik!

Hoewel het drama en het geluk zo wel erg dicht bij elkaar liggen hebben ze eigenlijk niets (behalve een bloedband) met elkaar te maken en zullen beide gebeurtenissen een eigen plaats (ook binnen de familie) innemen.

Wacht maar af; geluk en verdriet kunnen heel goed naast elkaar bestaan: ook voor je man/vriend en je schoonouders!

Heel veel sterkte voor jou en je familie en denk wel aan jezelf en je wondertje!

Heel veel liefs Nika

Wat verschrikkelijk voor jullie...
Ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet typen, er gebeurt nu zoveel tegelijk voor je...
en het is zo dubbel..
Heel erg veel sterkte voor jullie allemaal en zoals Nika al zei 'denk ook een beetje aan jezelf', hoe moeilijk dat ook is...

Liefs Marleen

Oh, wat een vreselijk nieuws!!
Wat moet dat een dubbel gevoel zijn.

Inderdaad: er gewoon zijn is meestal al genoeg. Hopelijk wordt het lichaam snel vrijgegeven, nog voor de geboorte van jullie kindje.
Natuurlijk zal het allemaal erg dubbel zijn voor je schoonouders, je man en jezelf: een kindje erbij (wat een geluk!) maar het verdriet om je zwager (dat hij het niet meer mee kan maken).

Pas goed op jezelf.......

Veel sterkte met dit verlies voor jou en je man.

Groetjes Renata.

ooow lieverd wat erg voor jullie

ja kan me voorstellen dat je nu niet weet hoe of wat je moet doen,,
ik denk dat je niks kan doen ja verdrietig zijn je man gtroosten jezelf opvangen maar ook vooral aan je kleintje denken ,,, wat je niet aaankan niet doen, anders gewoon alles op je af laten komen ,,,,,

dit is een domper zeg op jou geluk aan de andere kant als de baby er straks is heeft misschien iedereen wel een beetje afleiding met jou kleine wondertje meid!!

wens jullie heel veel sterkte en vind het heel rot voor je !!

veel liefs cora

jeetje meid wat een   verschrikkelijk bericht,kan me voorstellen dat jullie helemaal kappot zijn.
weet ook niet goed wat ik moet schrijven,wil jou en je man en d erest van de familie heel eel sterkte wensen.
liefs sil

Dag Lydia,

wat een verschrikkelijk bericht voor jullie!
Het enige wat je kan doen is er idd zijn en goed op jezelf passen!!
Als je het allemaal te veel wordt, ga eventjes ergens heen waar je tot jezelf kan komen. Want jij en je baby zijn er ook!
Echt heel veel sterkte in deze situatie!

EEN KNUFFEL!

Jeetje Lydia, wat een afschuwelijk bericht..... weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik kan me voorstellen dat jullie nu helemaal van slag en in de war zijn. Probeer wel goed voor jezelf te zorgen deze laaste dagen/weken.

Heel veel sterkte!!!!

liefs,
Ikke mv 1 & ?

Terug
Bovenaan