hoe gaan de laatste loodjes?

LindaenPeter

New member
Ben benieuwd , hoe jullie laatste loodjes gaan.
De mei maand is nu echt in zicht en het is voor iedereen aftellen....
Sowieso nu iedereen met verlof volgens mij.

Ik hou het zover het kan nog wel vol zit nu al 'n week met voorweeen "harde buiken" een paar per uur,verder verschrikkelijk veel plassen,en als ik moet kan ik t bijna niet meer ophouden. Uitval arm en gezicht blijf ik houden, EEG scan gehad en het is pure stress en hyperventileren waardoor ook lichaamsdelen uit kunnen vallen.
Verder kan van ons de kleine komen, maar beter dat hij nog even blijft zitten.
Vanmiddag weer om een echo.

Zijn er toevallig nog meer mama's bevallen?

Heel veel liefs, en allemaal succes met de bevalling.
 
Hier nu 35.2 weken, begin ook al af te tellen, al geniet ik ook nog enorm van dit mensje in mijn buik...zal toch de laatste zijn, vermoed ik...
Slaap sinds vier nachten heel slecht, om het uur plassen, heel irritant! Verder zit de beeb heel hoog nog, dus last van mijn ribben...
Verder mag ik echt niet klagen, kan alles nog redelijk doen, het huishouden in etappes! Heb een mooie buik, had ik met de andere twee veel minder, dus geniet daar ook van...eigenlijk gaat het best goed....
Heb heel veel zin in de baby, hoe zal hij/zij eruit zien, hoe reageren de andere kids erop...allemaal vragen...
Jullie ook succes met de laatste loodjes en er zijn er al een paar bevallen die al van hun kindjes kunnen genieten! Xx Marjan
 
Hi Linda,

Hier ook ontzettend veel naar het toilet moeten, 's nachts ook. Heb van het weekend een pilletje gekregen van de gynaecoloog om eens een nacht goed te kunnen slapen.

Morgen 38 weken alweer! Merk dat ik lichamelijk erg zwaar heb en morgen weer voor controle naar het ziekenhuis, want afgelopen 2 weken waren pittig.

Weer opgenomen in het ziekenhuis, vanwege te hoge bloeddruk en eiwit in de urine. Er werd ff gedacht aan zwangerschapsvergiftiging, maar dat was het gelukkig niet.

Naar alle waarschijnlijkheid wordt er morgen een afspraak gemaakt om ergens deze week met inleiden te beginnen. Dus het kan maar zo dat dit weekend het laatste weekend was dat mijn man en ik nog met z'n tweetjes zijn.
 
Marjan, nog lekker genieten van alles wat er in je buik gebeurt en zeker als je bijna zeker weet dat dit je aller laatste zwangerschap is en nu alles nog goed gaat.
Ook ik zit met zoveel vragen maar,voor ons is t de eerste.

En Bo, heel veel succes en ben benieuwd of de kleine deze week gehaald kan en mag worden . Nu nog ff iedere avond van het moment met 2 genieten,zou ik zeggen! Doen wij op t moment ook wel.

ik ben sinds de laatste 3dagen zo wrak,kan om ieder klein iets huilen ook gewoon omdat t wat zwaarder word dinsdag ben ik 38weken nog even ...
 
Ow linda, wat vervelend! Dat janken, ja dat hoort er ook wel bij. Gewoon laten gaan die tranen!
Heel veel sterkte allemaal met die zware laatste loodjes!
 
Terug
Bovenaan