Hoe gaan jullie dat doen met een tweede?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik ben er al een hele tijd mee bezig hoe ik het ga doen als onze kleine meid er dadelijk is. Ik bedoel dan met de wagen.
Nemen jullie een tandem, of een wagen naast elkaar, of de kleine in een draagzak en je dreumes in de wagen, of moet je dreumes gewoon mee lopen.
Ons zoontje is dadelijk 23 maanden als onze kleine meid komt, en hij loopt goed, maar luisteren, hij rent zo de straat op dus ik moet hem wel in een wagen hebben.
Maar zo'n wagen langs elkaar is vaak zo breed en een tandem heb je weinig plaats achterin.
HELP ik weet het echt niet meer!

Gr Caressa

hoi hoi caressa

ik heb straks ook een kleine dreumes en een baby   maar mijn dochter is dan pas 14mnd oud dus ik moest een wagen hebben voor met zn tweeen
nu heb ik een topmark tandem wagen gekocht hij is smal dus je kunt bijna overal naar binnen   en opgeklapt neemt hij ook niet veel plek in dus ik hoop dat je zo je antwoordt hebt

gr eugenie

voor mij geldt hetzelfde, als de tweede komt, is de oudste anderhalf.
Ik heb een tandenwagen en het zal je verbazen hoe klein je deze kunt inklappen.
Ook schijn je echt wel met die wagens door de schappen van de AH te kunnen lopen!
Succes,

El

Mijn zoontje is 20/21 maanden als nummer wordt geboren en vooralsnog loopt hij nog niet en ik vrees dat het ook nog wel even gaat duren. Wij gaan een duowagen (zo eentje waar ze naast elkaar zitten/liggen) kopen. Heb wel al mooie gezien hoor!
Groetjes Tara

Hoi,
Bij ons is nr. 5 zo'n 22 mnd als de 6e komt. Ze loopt net, heeft een sterk willetje. En omdat ik gebonden ben aan schooltijden wil ik graag een duowagen.  Wij zijn bezig met een Mutsy.  Onze wandelwagen is finaal op. Op de nieuwere Mutsy's kan je een duosit kopen, maar je kunt er ook gewoon een enkele zitting op zetten. Dan kunnen we eerst een (half) jaar de duo gebruiken, die dan weer doorverkopen en dan de wagen gewoon gebruiken.
Ik zocht nl. een wagen zonder buggywielen. Daar heb ik een vreselijke hekel aan. Ik heb altijd ruzie met die wielen en loop vaak flinke afstanden. (ook door bos en over strand)
Francien

He elsien,

Ik heb een mutsy wagen en ik wilde ook een duoseat erop kopen, maar het probleem is dat wij een driewieler hebbenen daar mag de duoseat niet op omdat deze dan instabiel word. Dit hebben ze ons niet verteld toen we de wagen kochten, dus daar baal ik wel van. Nu zit ik er wel aan te denken om mijn onderstel te verkopen en een vierwieler te kopen.

Gr Cares

hoi Cares,
Wellicht wil iemand via marktplaats ruilen.Pas stond er ook een 4-wiel onderstel los te koop. Wij gaan wel voor een 4-wieler (urban rider)

Francien

hoi

in het blad dat je gratis van prenatal krijgt thuisgestuurd stond iets in wat mij erg makkelijk lijkt. Het is te koop via internet bij baby-s (of zo iets). Ik heb hem al in huis, maar heb hem nog niet gebruikt. Het is een soort zitje met gordels om je kind in vast te zetten dat je naast je kinderwagen kunt klikken. Dit kan je dan laten zitten en hoef je er niet elke keer af te halen, als je hem niet gebruikt kun je hem omhoog klappen. Ik hoop dat het duidelijk is (zal wel niet) maar kijk even op hun site.

groetjes

Terug
Bovenaan