Hoe gaan jullie dat doen met een tweede?

Hoi,

Ook al is mijn zoontje zometeen ruim 3,5 jaar, Hij kan enorm treuzelen met lopen. Viavia heb ik een kiddyboard overgenomen voor weinig. Dit is een plankje wat je vast kan zetten op de kinderwagen waar hij dan op kan staan, mocht het lopen niet vlotten.
Kan zo maar wezen dat het niet handig is, maar voor het kleine bedrag wat ik ervoor betaald heb is het het proberen waard!

Groet Yvet

Onze dochter is dan bijna 2 jaar als de kleine komt, ik heb een duowagen naastelkaar gekocht, ik gebruik dio ook voor een oppaskinjde of kleine nichle als die komt en ik pas makelijk overal door heen. En ik heb gehoord dat de duowagen achterelkaar zwarder en moelijker stuurt maar heb zelf geen ervaring mee. De mijne stuurt goed en past genoeg boodchapen onder in.

Suc6 met uitzoeken

Ik vind het praktisch dat er een wat groter leeftijds verschil zit tussen mijn zoontje (13 oktober wordt hij 3) en onze kleine meid die nog geboren moet worden eind juli.
Zo hoef ik dus niet nog eens een andere wagen aan te schaffen, maar ook zo'n kiddyboard. Hoewel ik denk dat ik het niet veel nodig heb. Mijn zoontje kan aardig ver lopen en ja, het blijft een kind, kan altijd zo de straat over steken, maar daar moet je dus heel consequent in zijn met regels.
Ik zie het wel tegen die tijd!

Ik heb dat probleem ook niet zo, mijn oudste is al ruim 4 als de kleine komt. Dus die moet gewoon naast de wagen lopen, maar met de wagen die wij voor ogen hebben, kan hij misschien wel duwen.

gr mama van MD

quote: Cares reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-06-2007 15:15:30'));

He elsien,

Ik heb een mutsy wagen en ik wilde ook een duoseat erop kopen, maar het probleem is dat wij een driewieler hebbenen daar mag de duoseat niet op omdat deze dan instabiel word. Dit hebben ze ons niet verteld toen we de wagen kochten, dus daar baal ik wel van. Nu zit ik er wel aan te denken om mijn onderstel te verkopen en een vierwieler te kopen.

Gr Cares

Hoi Cares,

Ik keek net op marktplaats, bij Mutsy en daar wordt een vier-wielonderstel aangeboden uit 2006. In Oosterwolde, Friesland.
groetjes,
Francien

Hoi hoi,

Ik heb al een keer een duowagen gebruikt voor mijn eerste twee. Dat was
er een waar ze naast elkaar zitten. Ik heb nooit problemen gehad dat ik
ergens niet naar binnen kon.

Nu ben ik gastouder en heb weer een naast-elkaar-wagen. Perfect, het rijd ook zo lekker.

Zwanger van nr. 4, die vlak na nr. 3 komt en nu ga ik zelf zo'n wagen kopen.

Naast elkaar dus.

Hopelijk heb je er wat aan.

Groetjes,

Vanessa

ik heb er dadelijk 3 jaar tussen en mijn zoontje kan ook wel aardig ver lopen, maar naar de dokter bijvoorbeeld is 20 minuten heen en dan nog eens terug en dat haalt hij nu nog niet. Dus ik heb een dubbele wagen via marktplaats gekocht. Lang zal ik hem niet gebruiken maar ik denk dat het ook wel makkelijk is om mee naar de winkel te gaan, mijn zoontje rent nogal graag en is fijn als hij dan gewoon ergens in vast zit. Als ik dan klaar ben met die wagen zet ik hem gewoon weer op marktplaats want hij is nog in super conditie. Ik heb trouwens geen auto en moet alles te voet doen of met de fiets maar dat gaat ook niet met een baby.

Terug
Bovenaan