Hoe gaan jullie dat doen?

Wij hebben onze dochter op haar kamertje laten slapen, want wij kregen slapeloze nachten van haar, ze maakte zoveel geluid in haar slaap!
Ik vond trouwens ons matrasje van de reiswieg erg hard om er een hele nacht in te liggen.
Hoe ga je het doen als je met de kleine een stuk wilt wandelen, je hebt dan toch een reiswieg nodig???

Hoi, ik heb ook alle twee mijn kids de eerste 6 tot 8 maanden bij ons op de slaapkamer gehad. De eerste sliep in een reiswieg, maar dit was wel een heel geheisa als je de kinderwagen eens nodig was, de tweedde heb ik een rieten wieg op wieltjes voor aangeschaft bij babywalz, nu ben ik zwanger van de 3e en deze gaat gewoon de 1e 6 tot 8 maanden gewoon weer bij ons op de slaapkamer in de rieten wieg, ik vind dat met het voeden veel makkelijker, en ik vind het de eerste tijd ook een veiliger en geruster gevoel voor mezelf dat de baby zo kort bij mij ligt, als ik dan s'nachts wakker wordt omdat ik denk dat ik de baby hoor of iets dergelijks dan hoef ik alleen maar ff rechtop te gaan zitten om in de wieg te kijken en hoef ik niet eerst mijn bed uit om naar de babykamer te lopen, dan ben ik alweer door mijn slaap heen.

Ik heb onze dochter de eerste tijd in haar eigen bedje op onze kamer gehad. Af en toe lag ze bij ons in bed. Beneden heb ik haar nooit laten slapen omdat dat voor als ze iets ouder zijn onhandig is. Mijn dochter is bijna 4 en slaapt s'middags nod. In haar eigen bed krijgt en kreeg zij meer rust dan in de box of iets dergelijks beneden.

Mijn kinderen heb ik gewoon in hun ledikantje op hun eigen kamertje gelegd, nooit problemen mee gehad. Ook nooit in de box laten slapen, gewoon na de voeding naar bed, ook geen probleem. En over dat 's nachts niet hoeven opstaan, dat snap ik niet, verschonen jullie 's nachts dan niet????? Ik verschoonde mijn kinderen nog eens 's nachts voordat ze de voeding kregen en dat was ook nodig hoor, dus ik moest toch mijn bed uit!

Hallo, wij krijgen ons kindje in maart. Ik heb wel een idee hoe we het willen gaan doen, hopelijk vind het kindje dat ook 'leuk'.
We hebben de wieg, waar ikzelf ook nog in heb gelegen, opnieuw bekleed. Die staat op onze slaapkamer. En daar komt het kindje eerst in te slapen. Als het eraan toe is (of wij) dan gaat het kindje in de eigen slaapkamer, die ook klaar is, in het ledikantje. Overdag wil ik het kindje zoveel mogelijk bij me houden (en mijn vriend wil dat ook). Wij zetten de kinderwagen in de woonkamer en daar kan het dan in slapen. (en bij ons dragen in een draagzak/od.).
Maar goed, dit is onze manier en daar voelen wij ons goed bij. Je moet doen waar jij jezelf goed bij voelt.

Terug
Bovenaan