Hoe gaan jullie de 1e verjaardag vieren?

Hanna krijgt niet een heel bijzondere verjaardag.

Ze is op zaterdag 24 decemberd jarig, dus 's morgens rond een uur of half 10 mogen alle familieleden en vrienden uit Groningen taart komen eten. Dan is ze nog lekker fit, het totaal zal dan komen op ongeveer 8 personen en 4 kids.

Over het cadeau wat wij haar gaan geven zit ik nog een beetje in dubio. Een poppenbedje of nieuwe schoenen?
Ze heeft 4 maanden geleden al een keukentje gekregen dus ik wil het ook niet te duur of te groot maken.

's Middags reizen we naar Vlissingen waar we bij mn ouders kerst zullen vieren. Dus 's avonds gebak en cadeautjes met alle familie in Zeeland.
 
Vivienne is op dezelfde dag als Hanna jarig. Voor familie vieren we dit ook op die dag. Voor onze vrienden en haar vriendjes en vriendinnetjes (zo'n 14 volwassenen en 6 kids) vieren we het een week ervoor. Als cadeautje krijgt ze van ons een activitaty table van Bumba.
ik twijfel nog tussen een gewone taart met kinderprint, fotoprint of kleine tompouces. Denk dat we het vanaf 14.00 doen, dan heeft ze net haar slaapjes gehad.
Het duurt nog wel even, we gaan nu eerst de uitnodigingen maar eens uitzoeken :)
 
Stijn is dinsdag 20 december jarig en wij vieren het zaterdag de 17e vanaf een uurtje of 14-15 denk ik. Stijn heeft geen vaste slaapjes, dus dat zien we die dag wel.
Hij krijgt een driewieler van ons, ik hoop dat opa's & oma's niet teveel gaan overdrijven met cadeautjes ;-) aantal personen weet ik nog niet. De uitnodigingen wil ik eigenlijk al bijna opsturen, omdat december al zo'n drukke maand is voor veel mensen!
 
Gijs is 26 nov jarig en we vieren het een dag later dus op zondag omdat ikzelf er niet ben die dag.
Heb de uitnodigingen verstuurd en mensen zijn of 's morgens tussen 10-11.30 uur of 's middags tussen 15.00-17.30 uur welkom. Denk aan een fototaart met daarop een afdruk vd giraf vh geboortekaartje.
Wij hebben zo'n loop/activitykar van Woezel en Pip besteld.
 
Pepijn is net als Gijs de 26e jarig. Over een week dus!
Hij krijgt een loopauto, maar dan een echte automodel (www.loopauto.nl) dan weet je wat ik bedoel.
Verder hebben we een fotokaart verstuurd en is iedereen vanaf 15u welkom. Slaapjes van Pepijn is wisselend, dus misschien slaapt hij nog als visite komt.
Taart maak ikzelf, dit wordt een Hopla taart. Van marsepein.
Ik ben erg benieuwd. Straks laatste spullen halen en vd week de boodschappen.
Het gaat wel snel hoor!!
 
Mare is 24 november jarig. wij vieren het de26e met familie en vrienden. ze krijgt van ons een loopkarretje en van mijn moeder schoentjes.
ik maak zelf een mooie taart voor haar.
 
Terug
Bovenaan