Hoe gaan jullie het aan je (schoon)ouders vertellen?

A

Anoniem

Guest
Als je eenmaal zwange bent,

hebben jullie al in gedachten hoe je dat aan je (schoon) ouders gaat vertellen?

Hallo,
Misschien door een cadeautje te geven. Je hebt nu bijvoorbeeld een tijdschrift voor grootouders. Maar we zijn er nog niet over uit.
liefs,
        sterretje

Mijn (schoon)ouders weten dat wij heel graag een kindje willen en wat wij doen is eigenlijk op de dag dat ik weet dat ik zwanger ben reis ik heel snel af naar mijn ouders en vertel het ze dan gelijk en zo ook bij mijn schoonouders 2x (ouders van mijn man is gescheiden).

Hallo,

Ja ik weet het ook nog niet precies!!!
Omdat wij al een dochter hebben is
het ook wel leuk om een tekst op
een t-shirt of zo te laten drukken
Of een foto van de positieve test te geven....
En op de achterkant een tekst.

We moeten daar nog over na denken....

Groetjes Belinda

ik had een rompertje gemaakt met de tekst
willen jullie mijn opa en oma zijn.
dit ingepakt en gegeven.

hoe we het een volgende keer zoude doen weet ik niet

We hadden geluk dat we het aan mijn schoonouders op een hele bijzondere dag konden vertellen, namelijk de dag dat zij 30 jaar getrouwd waren. M'n schoonpa zeurde al tijden over een foto van m'n vriend en mij. We hadden drie cadeaudozen ingepakt in de eerste een passepartout, in de tweede het lijstje en in de laatste de echofoto. Dit hadden ze nooit verwacht. M'n schoonzusje liep 6 weken voor op ons en die had twee tutten met opa en oma er op gegeven.
Helaas hebben mijn vriend en ik een miskraam meet moeten maken. Gelijk zwanger er na. We waren nog aan het denken hoe we dat wonder aan onze (schoon)ouders gingen vertellen. Maar helaas moeten we weer verder denken, omdat we weer een mk hebben gehad.
Ik heb al zoiets in gedachten wanneer het een volgende keer wel goed gaat. Een buikband met daar op 3X is scheepsrecht?
Ik wil het ze ook niet snel vertellen, want we hebben na de miskramen niet echt veel steun gehad van onze ouders.

Shanaz

wat een leuke ideeen!

ook wij hebben dr al over na gedacht. vind het wel moeilijk, misschien bij de koffie beschuit met roze en blauwe muisjes.
of een fotoboekje, zo'n kant en klare, met fotos van mijn man en mij van eerder, van t trouwen.. en dan een echo of posi test met de tekst "willen jullie mij opa en oma zijn?"

liefs

Hallo,

Ik heb eens even na gedacht hoe wij het
nu echt gaan vertellen aan onze ouders.

Ik ga een shirt laten bedrukken met de
teks de tekst weet ik nog niet precies
mischiem hebben jullie ideen???

En dan gaan we op viste met lange vinger met
boter erop en in gekleurde muisje gedipt.
Ene kant roze en ander kant blauw.

En hopen dat het dan wel heel duidelijk word!!!

We wachten wel tot we een echo hebben gehad.
Denk ik...

Groetje Belinda

Terug
Bovenaan