Hoe gaan jullie het aan je (schoon)ouders vertellen?

hoi meiden,

Ik heb de kado's al klaar liggen.

Voor mijn vader een shirt en mok met de tekst. 'ik word opa'
voor mijn moeder een slabje met de tekst ' toevallig in mijn oma de aller liefste '

voor mijn schoonvader ook een shirt en mok hetzelfde als mijn vader
en voor mijn schoonmoeder een verzilverde speen.

zoek nog iets voor me zusje en me schoonzus. iets met tante, maar dat heb ik dus nog niet.

Kan niet wachten op hun reactie, nu eerst maar eens zwanger worden hihihi.

xxx Bambi

In 1e instantie wilde ik een shirtje laten bedrukken voor Tygo (hij is nu bijna 21 maanden) met daarop: Binnenkort speel ik niet meer in mijn (afbeelding van een eendje).
Maar eigenlijk vind ik het maar sonde, je trekt dat shirtje nooit meer aan en het kost geld zat. Nu heb ik het idee om chocoladeletters te kopen voor  ze  met de letters van opa en oma. Allemaal in 1 doos doen en kijken of ze de hint snappen! Ik zie ze al helemaal kijken. Kan er nu al van genieten, maar zal nog even een paar dagen af moeten wachten voordat ik weet of ik de letters kan gaan kopen of niet haha.

Ik hoop dat het deze ronde raak is. Als dat zo is dan heb ik het volgende bedacht.

Met sinterklaas geeft ik een dineetje voor mijn fam. Op het menu kaartje doe ik een foto van de echo. En dan hopen dat het ze opvalt.

Als het niet raak is deze maand dan doe ik hetzelfde met kerst diner.

X

Misschien een leuke (goedkope) tip, bij de Hema kan je t-shirt (opdruk) papier kopen... Je kan dan je eigen tekst uitprinten en op een shirt strijken, dan kan je toch een leuk t-shirt maken...
Zelf heb ik al een foto van een (bad) eendje gemaakt, dus dan hopelijk binnenkort aan de slag om het shirt te maken... Ben benieuwd, enne succes ermee!
Dit gebruik ik ook vaak op rompertjes, bij een kraambezoek, dan print ik de naam van het kindje erop, dan heb je meteen een leuk kado!

Doeiii

Terug
Bovenaan