Hoe gaan jullie het huis versieren?

Hallo!

Ik was nieuwsgierig wat jullie aan versiering gaan doen in en om het huis als de kleine geboren is.
Huren jullie een bord, ooievaar of maak je zelf iets moois?

Ben benieuwd!

Heb er wel over na gedacht maar ga er in huis geen gekkenhuis van maken met slingers e.d.
Vind het wel leuk om wat voor het raam te doen, ons huisje staat gelijk aan de straat, dus het zal iets van een bord voor het raam of sticker worden en een slinger met hoera een .... jongen/meisje.

Liefs Marina

hey.. ik hoor hier niet (meimama) maar wou toch even reageren.. kan dr maar niet aan wennen namelijk dat je zelf moet doen!

waar ik vandaan kom (achterhoek) zetten ze een ooievaar voor je neer! vaak van de vriendengroep, familie, buurt enz..

en waar ik nu woon (kop van overijssel) doen ze dat hier in de buurt ook wel.. maar is het over het algemeen niet gewoon..

dus wat wij zelf doen: heeeelemaal niets buiten.. binnen natuurlijk wel.. alleen maar slingers hoor!

ben trouwens wel benieuwd wat jullie allemaal doen.. misschien ideeen opdoen hiero..

liefs!

Bij mijn zoontje hinger er blauwe ballonnen buiten plus de tekst hoera een jongen voor het raam.
Ik had bij mijn dochtertje een heel leuke geboortesticker op het raam met haar naam eronder. Deze sticker heb ik later op haar slaapkamerdeur geplakt, dus nog veel plezier van gehad!

en ik had wat roze ballonnen buiten hangen, ok dit hebben mijn schoonouders gedaan!

Vind het niet heel erg om zelf wat te regelen, want houd absoluut niet van te veel poes pas dus hier absoluut geen ooievaar die door het raam heen vliegt (die vind ik zo verschrikkelijk!!)

Groetjes Anne

Ik heb een mooi hart (van een soort riet) heel mooi versierd met daarop de nam die komt aan de voordeur te hangen.
Verder haal ik nog een slinger om voor het keukenraam(voorkant) te hangen.
Verder geen gekkenhuis hoor!

liefs louise

Ik heb bij mijn dochter zelf een tuinbord gemaakt, Donald Duck met een spandoek in zijn handen waarop de naam van mijn dochter stond. We gaan nu hetzelfde bord gebruiken met de naam van onze zoon....... We weten alleen de naam nog niet! Roepnaam is erg moeilijk!

@sjaar Ik ben ook opgegroeid in de achterhoek en hier in het westen (Almere) doen ze helemaal niet aan kraamschudden, je moet alles zelf doen!
Ben wel benieuwd wat anderen doen....

Greetz Esz (aprilmama)

Ik heb bij mijn dochter zelf een tuinbord gemaakt, Donald Duck met een spandoek in zijn handen waarop de naam van mijn dochter stond. We gaan nu hetzelfde bord gebruiken met de naam van onze zoon....... We weten alleen de naam nog niet! Roepnaam is erg moeilijk!

@sjaar Ik ben ook opgegroeid in de achterhoek en hier in het westen (Almere) doen ze helemaal niet aan kraamschudden, je moet alles zelf doen!
Ben wel benieuwd wat anderen doen....

Greetz Esz (aprilmama)

Terug
Bovenaan