Hoe gaan jullie het huis versieren?

Hai!!! Wij zetten een ooievaar in de tuin. Wij hebben de ooievaar nog van de eerste, ik heb de namen en geboorte data van mijn kids erop geschilderd komt er dus gewoon 1 bij, daarna gaat de ooievaar naar een vriendin die dan haar baby's naam erbij kan zetten!!! Verder een hoera het is een...slinger en dat vind ik dan ook wel weer goed. Ik laat het ook geen 6 weken hangen. Dat vind ik altijd een beetje "apart" na 6 weken hangt of staat alles nog buiten?? Nee hoor hooguit1,5 week en dan back to normal!!! (maar eerlijk is eerlijk tis mijn vierde en bij mijn eerste stond het zeker 2 weken!).....

Hoi,
Bij de oudste hebben we een bord in de tuin gehad van vrienden, mijn ouders hadden een beschuit met muisjes gemaakt voor aan de deur!
Daarna heb ik zelf een bord gemaakt van nijntje, ik hoef alleen het truitje roze te maken en de naam erop te zetten!
Mijn ouders hadden ook een poster gemaakt met hoera wij hebben een broertje en daar de foto van de andere kinderen erbij, ze zullen nu ook wel weer zoiets doen, verder heb ik een stoffen slinger bij xenos gekocht en komen er wat ballonen, ik laat alles een week of 3-4hangen denk ik.
De kinderen vinden die versieringen ook erg leuk.
Groetjes

Ik heb een ooievaar liggen die door het raam vliegt...Die kreeg ik van een vriendin... Plak ik gewoon op het raam en een slinger erboven... Verder helemaal nog geen plannen gemaakt om de tuin te versieren.... ook nog geen slingers gehaald... dit ook meer omdat manlief nogsteeds niet weet dat het een jongen word hhaha... Vraag me wel af hoe het dan straks moet. Moet ikhem naar de winkel gaan sturen voor slingers?? hihihi

Liefs

Bij ons is het wel gebruikelijk dat vrienden, familie/de buurt de tuin versierd..hier stond het bij de eerste dan ook vol met borden en slingers! Ik vond het heel erg leuk toen ik thuiskwam uit het ziekenhuis. Maar we hebben het ook niet te lang laten staan allemaal. Binnen hebben we zelf niks gedaan aan de versiering..behalve een slinger met alle kaartjes die we kregen. En nu wacht ik gewoon weer af of ik weer zo verrast word en zoniet dan doen we zelf er ook niks aan.

We hebben de ooievaar door het raam te leen van me schoonzus verder moeten we Fr. Kijken vrienden van ons is volgens mij heel wat van plan..

Zelf lijkt het me leuk om een bord te maken met de naam van de kleine er op maar moet even kijken of dat ook echt gaat gebeuren

hmmm uit de buurt hoef ik niks te verwachten, hihihi, woon in een bejaardenwijk. die zullen niet snel mijn tuin versieren.

we hebben een boom in de tuin, misschien dat ik daar iets van een baby op schommel in maak. met de naam.

nog maar even mijn creatieve brein aanspreken.

knuf
smooty

bij mij versieren mijn zusje of moeder vaak het huis dat hoop dat ze dat nu ook weer doen en anders worden er slingers opgehangen, geenballonen raakt mijn middelste vanin de stress

Terug
Bovenaan