Hoe gaan jullie het opa en oma vertellen?

wat het testen betreft, maakt het me niet zo heel veel uit of mijn vriend erbij is. Vind het ook wel leuk als ik hem kan verassen als het zover is. Het is niet zo dat ik perse op hem wil wachten ofzo.

Hey dames!

Ik heb het boekje van Kluun al gelezen, mannetjelief ook, het is echt GEWELDIG! Ik zou het liefst testen met mijn vriend erbij, maar hij is vaak weg (werken/sporten) dus het zou best kunnen zijn dat ik de test alleen doe. Misschien koop ik dan ook wel n cadeautje. Ik denk dat ik het al meteen aan mijn familie en vrienden vertel; mocht het fout gaan kan ik op hun steun rekenen. Misschien geven we onze ouders wel een ingepakte zwangerschapstest. Ook wel leuk..

Ik ga wel testen als hij erbij is. Ik ben wel zo iemand die dat gelijk wil delen met hem. Hij zou het niet leuk vinden als ik al had getest.
Maar ja ieder zijn eigen ding. Ik zou het gezicht van  hem wel eens willen zien als  ie te horen  krijgt dat ie papa gaat worden.
Kado's geven is  wel erg leuk.  

quote: Senorita1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-03-2009 16:27:09'));

Hey dames!

Ik heb het boekje van Kluun al gelezen, mannetjelief ook, het is echt GEWELDIG! Ik zou het liefst testen met mijn vriend erbij, maar hij is vaak weg (werken/sporten) dus het zou best kunnen zijn dat ik de test alleen doe. Misschien koop ik dan ook wel n cadeautje. Ik denk dat ik het al meteen aan mijn familie en vrienden vertel; mocht het fout gaan kan ik op hun steun rekenen. Misschien geven we onze ouders wel een ingepakte zwangerschapstest. Ook wel leuk..

Waar gingen de boeken over? Is het echt een verhaal of zoiets

Hmmm ja het gaat over Kluun en z'n vrouw die zwanger is... Erg grappig, echt vanuit een mannenperspectief. Over basisregels omgang met vrouwen die last hebben van hun hormonen enz. Hij is ook maar € 10,-, zeker een aanrader. Ik hoorde dat Claudia de Breij ook een boek heeft, wil ik ook ff halen.

Terug
Bovenaan