Hoe gaan jullie met deze gevoelens om?

ik ben nu weer zwanger na een miskraam in dec.
ik weet het pas 2 dagen, ben nu bijna 6 of 7 weken zwanger.
ik merk dat ik niet zo angstig ben als dat ik dacht te zullen zijn.
ik weet dat het de natuur is die het bepaalt en daar kun je zelf niets aan doen..
ik geniet er gewoon van en zie wel.....
zou toch jammer zijn als je de eerste maanden alleen maar bezig bent met een kiskraam en niet geniet.

Ben net naar het ziekenhuis geweest, maar er is wel een beginnende zwangerschap te zien maar er zat nog niks in.

Na alle ellende die ik de afgelopen periode gehad heb, ga ik ervan uit dat dit ook weer niks wordt.

Ben nu net 6 weken zwanger en moet over 2 weken terug komen, maar ik ga er maar gewoon vanuit dat er nog steeds niks zit.

Wordt me nu wel moeilijk gemaakt zeg.

Ha Fenne,

Vind dit heel erg om te horen.
Maar het is nog niet defenitief ofwel.
Probeer er toch de moed in te houden. Misschien komt alles wel toch nog goed.
Veel geluk en ik duim voor je.

groeten gizzymo

Hee Gizzmo

Het kan nog 2 kanten opgaan. Bij het eten hebben we het gesprek van vannochtend nog even doorgenomen en kwamen we er achter dat er een spraak verwarring was. De dokter en mijn man dachten dat ik 6 weken en 1 dag was maar ik ben 5 weken en 6 dagen, scheelt maar 2 dagen maar dat maakt in deze periode wel uit. Hij vertelde dat het nog wel kan komen maar dat ik ook rekening met een miskraam moet houden. Nou is mijn vorige zwangerschap niet goed gegaan en misschien willen ze een beetje voorzichtig zijn. Maar ik ben bang dat het 2 weken niet slapen wordt s avonds.  Daarbij lees ik op andere sites wel dat het wel vaker voor komt met 5 weken en een paar dagen dat je alleen een vruchtzakje ziet.

Maar goed ik wil niet  meer zo teleurgesteld worden ik hou  er maar gewoon rekening mee dat het niet goed is.

Hallo ladies,

Gelukkig ben ik nu wat rustiger.
Ik denk eigenlijk niet meer over een miskraam, tuurlijk sta ik er soms wel bij stil.
Maar ik geniet er nu te veel van om daar zoveel aan te denken.
Ben eigenlijk ook wel blij hierom, want het is niet goed om er steeds bang voor te zijn.
Ik ga er gewoon vanuit dat we in november een gezond hummelke hebben.

groeten gizzymo

Terug
Bovenaan