A
Anoniem
Guest
Hoi meiden,
Aangezien iedereen van ons bezig is met de "laatste loodjes" vroeg ik mij af:
Hoe gaan jullie om met de laatste loodjes?
Zelf heb ik een zoontje van net 3 die natuurlijk zo zijn aandacht vraagt. Op zo'n moment ben ik niet echt bezig met de naderende bevalling. Maar als hij 3 ochtenden per week naar de PSZ is, ben ik er echt continue mee bezig. Bij ieder pijntje of krampje denk ik: ooooooh, misschien is het wel begonnen. Ik kan me er heel erg mee bezig houden. Allemaal scenario's gaan door mijn hoofd hoe deze bevalling zal verlopen en hoe het zal beginnen. Af en toe word ik gewoon gek van mezelf.
En denk ik er zelf niet aan, dan krijg ik wel de vraag van anderen:
hoe het nu met me gaat?
of ik het nog een beetje kan volhouden?
of ik het al zat ben?
En zo gaat het echt iedere dag. Op zich vind ik het heel lief en aardig van iedereen dat ze zo meeleven, maar af en toe plof ik echt.
Men zegt ook dat ik me er niet teveel mee bezig moet houden: .
Nee, dit stop je ook zomaar weg?!
Vroeg het me gewoon af.
Knuffel mamabinck.
Aangezien iedereen van ons bezig is met de "laatste loodjes" vroeg ik mij af:
Hoe gaan jullie om met de laatste loodjes?
Zelf heb ik een zoontje van net 3 die natuurlijk zo zijn aandacht vraagt. Op zo'n moment ben ik niet echt bezig met de naderende bevalling. Maar als hij 3 ochtenden per week naar de PSZ is, ben ik er echt continue mee bezig. Bij ieder pijntje of krampje denk ik: ooooooh, misschien is het wel begonnen. Ik kan me er heel erg mee bezig houden. Allemaal scenario's gaan door mijn hoofd hoe deze bevalling zal verlopen en hoe het zal beginnen. Af en toe word ik gewoon gek van mezelf.
En denk ik er zelf niet aan, dan krijg ik wel de vraag van anderen:
hoe het nu met me gaat?
of ik het nog een beetje kan volhouden?
of ik het al zat ben?
En zo gaat het echt iedere dag. Op zich vind ik het heel lief en aardig van iedereen dat ze zo meeleven, maar af en toe plof ik echt.
Men zegt ook dat ik me er niet teveel mee bezig moet houden: .
Nee, dit stop je ook zomaar weg?!
Vroeg het me gewoon af.
Knuffel mamabinck.