hoe gaan jullie om met de teleurstelling na alweer een ongi?

Hoi allemaal!

@Esther: ik zit er ook over te denken om dan eens te gaan temperaturen of ovulatie testen te gebruiken (het idee is hetzelfde, of niet?) Misschien krijg ik dan oo keen beter zicht op mijn cyclus.

@ Maggy: Wat heb je je gevoelens en mening  mooi en duidelijk onder woorden gebracht zeg!

Succes allemaal!!

Groetejs Janne

Hoi Janne,

Mijn man en ik zijn ook al bijna 2 jaar bezig wij zitten ook in de MMM ben inmiddels geopereerd omdat ik endometriose heb ( ze hebben een cyste van 7 cm verwijderd en verklevingen van me eierstokken en me baarmoeder) ik ben zelf 26 we gaan voor ons 1e kindje, ik ben inmiddels de rondes niet meer aan het tellen het had geen zin. Dit is niet om medelijden met me te hebben ik ben heel positief en kan me niet voorstellen dat wij geen kinderen kunnen krijgen dus we blijven het proberen  bovendien hebben we  na deze operatie 50% meer kans op een natuurlijke zwangerschap en anders wordt het IVF ik ben nu nog aan het herstellen van me operatie en wij mogen half oktober weer beginnen met klussen dus je kan je voorstellen dat ik haast niet meer kan wachten om weer te beginnen en hopelijk gaat het nu wel lukken.

Maar ik begrijp zeker je frustratie ook ik had in het begin bij de eerste paar rondes dat ik continue aan het rekenen was en gericht aan het klussen (wordt er ook niet leuker op) maar ik kan je vertellen dat die ovulatietesten echt geweldig zijn, dus misschien is dat wel wat voor je. Hopelijk ben je snel zwanger.

Heel veel succes
groetjes
Patricia  

Terug
Bovenaan