Hoe gaan jullie om met het blijde nieuws van anderen?

Ha dames,
Leuk dat ik Wendy en Sparkle hier tref, moest weer even zoeken.

Hier een kort berichtje van mij, na een maandje rust van het zwanger worden (=condooms, niet er over nadenken en niet op het forum kijken). Hier gaat alles wel goed. Heb genoten van dit maandje niet teveel er mee bezig zijn, heb heerlijk veel wijn gedronken etc.

Ik wil proberen om er iets minder mee bezig te blijven, dus ook minder te forummen, zo n drie keer per week ofzo want het werd wel heel erg een del van mijn leven. Maar ik ben natuurlijk erg benieuwd of er nog mensen zwanger zijn geworden in de tussentijd, er is zo weinig goed nieuws voor wat betreft 'de lange wachters'. Vooral de mensen die ik vakaer sprak bijvoorbeeld op het oude fotum van Esk.

Gr.
wenser

Nou wenser

Hier gisteren weer ongi geworden na 32 dgn ipv 28dgn dus wel enige hoop gekoeasterd afgelopen dagen, voelde me ook erg belabberd en dacht dat het raak was.
Maar helaas niet dus, dus heb maar na een maand rust de gyn weer gebeld, want nu weet ik niet meer wanneer mn ei is.

Goed om te horen da thet met je wat beter gaat.

Soreek je wel weer.

Gr Wendy

Shit, das niet leuk, dat kan ik mij voorstellen.
Heb jij erg wisselende eisprongen? Dat je het iedere keer laat meten? Ik ben wel benieuwd, de 2 x dat ze meekeken was het op dag 16, maar allebei wel weer rond dag 23 ongi toen. Nu de afgelopen 3 x pas op dag 25 ongesteld, dus ik ga vooruit ;)

Sterkte meis en we houden elkaar op de hoogte.
kus
W

Hey Sparkle en de rest van de meiden,

Allemaal heel herkenbaar wat jullie schrijven.
Ik gun het de mensen om me heen maar mezelf nog meer zeker na 2, 5 jaar.Eerst zwanger en dan hoop je dat je snel volgt maar ondertussen is de baby al geboren
Positief blijven is ook niet altijd makkelijk. Dan zijn er ook nog mensen in mijn omgeving die klagen dat ze al lang bezig zijn grrrr pas een half jaar.

Hopelijk krijgen we dit jaar nog allemaal goed nieuws!!!!!!!!!!!!!!

Liefs Tjoller

Hey,

Ja, ik ben sparkle van het andere forum ook :-D
Leuk om weer wat van jullie te lezen ook!

Ja Wenser, idd nog maar weinig goed nieuws...:-( ik probeer het steeds ook wel n beetje meer los te laten...

Nu k weer aan t werk ben (lange zomervakanite, werk op n school) kan ik wel mn gedachten weer beter verzetten...maar zijn juist deze maand wel weer hard aan t klussen, waarom weet ik eigenlijk ook niet..haha, maar blijven toch proberen.

Volgende maand zou er pas verbetering zijn als die er is, na de operatie...
volgende maand ook testen...brr...k moet er nog niet aan denken..!!

Wenser & Amber/Wendy...wel weer in spanning gezeten dus dat laatse tijd, met langere cyclus??
Ikzelf ben nu steeds netjes op tijd gelukkig....:) geeft met toch wel meer rust hoor....

gtjs!

Nee hoor, ik heb geen echt lange cycli. Tenminste als je de kortste neemt is het wel langer nu, ik werd de afgelopen 3 x iedere keer op dag 26 ongi, dus 25 dagen cyclus.

Dat is beter dan de 21 of 22 van eerst. Het liefst zou ik 28 willen. Te kort is volgens mij ook niet goed.

Spannende maand voor jullie de volgende maand!
Wij hebben ook hard 'gewerkt' deze maand, maar was ook wel makkelijker in de vakantie. Aan de planning kan het niet gelegen hebben.

gr. en sterkte met deze spannende tijd.
wenser

Terug
Bovenaan