Hoe gaan jullie verkleed? Carnaval 2009!!

Hé Hé, hier zijn ze dan eindelijk onze foto's maar....het is dan ook nog een dagje carnaval hé.
Niet dat het bij ons zo spannend is hoor, optochten kijken en vandaag naar een optreden van Chipz met Roos, was echt superleuk!

Roos als varkentje in de optocht van school

Roos als prinses

en als zeemeermin, vind ik zoooo leuk!!!

en mijn lieve kleine knorretje....schatje toch!!!

mama en Roos klaar om te gaan stappen.,...

Morgen nog de kinderoptocht kijken en misschien nog ergens heen en dan zit onze carnaval er weer op.
Wel nog even vakantie tot vrijdag dan mag ik weer 3 dagen werken, maar tot dan even een paar dagen genieten.

liefs Daniëlle,

Een héle late reactie, ik weet het,  maar we hebben een druk weekje achter de rug met Nika die een heel fijn maag-darmvirus te pakken had... We hebben daardoor dus ook niet kunnen carnavallen, maar afgelopen vrijdag zijn de meiden wel verkleed naar het kdv geweest:

Isis als liefsteheersbeestje:

Ons Nikaboutertje:

Samen op het kdv:

Samen de optocht kijken op tv, mét Oeteldonkse sjaals natuurlijk:

Voor het kabouterpakje en lieveheersbeestpakje heb ik donderdagavond tot 23.45 uur achter de naaimachine gezeten, maar het was de moeite weer waard... Volgend jaar toch maar wat eerder beginnen (zeg ik elk jaar )!

Isis vond het zó leuk dat ze gisteren ook nog verkleed naar het kdv wilde; ze was de enige maar ze vond het helemaal geweldig!

Groetjes,
Myrna mv Isis en Nika

Terug
Bovenaan