Hoe gaan we bevallen?

Het is wel een beetje een voorbarig onderwerp, maar zijn jullie al aan het nadenken over de bevalling?
Ik weet namelijk al dat het een keizersnede gaat worden omdat de andere 2 ook zijn geboren. Maar ben eigenlijk wel benieuwd naar de andere....

Mn 1ste kindje is in het ziekenhuis geboren omdat de bevalling niet snel genoeg ging.en de 2de thuis,ik vond thuis bevallen erg fijn,mn veroskundige is gebleven vanaf ik 4 cm ontsluiting had dat was erg fijn,laatste stukje ging best snel.
wel veel troep heb je van thuisbevallen....maargoed alles word opgeruimd en weggewassen voor je...dus als het kan doe voor mij maar weer een thuisbevalling.

@Angel:waarom heb jij 2 keizersnedes gehad?

liefs jootje

Verplicht in het zh en ik mocht kiezen gewoon of keizersnede en wil gewoon bevallen. Wel is het zo dat ik slecht tot niet ingeleid kan worden ivm mijn vorige ks.

Heb een vreselijke bevalling gehad die geëindigd is met veel paniek op de ok. En wil bij deze zo graag dat vieze lijfje gelijk op mijn borst en niet dat ze wegrennen en ik haar na 1,5 uur pas voor de eerste keer mag aanraken. Maar op het eind heb ik het niet meer voor het zeggen.

@ mamajo83, mijn oudste zoontje lag in een stuit en ik zag een draaipoging en stuitbevalling niet zitten. Bij de tweede kreeg ik de keuze en omdat ik een normale bevalling niet zag zitten wilde mijn gyn liever een keizersnede. Deze keer heb ik geen keuze ook omdat ik nog best wat last heb van mijn litteken, maar ik vind het echt niet erg hoor.
Gelukkig herstel ik vrij snel dus komt dit keer ook wel weer goed. Enigste nadeel is toch wel dat je je kindje niet meteen te zien krijgt.

@ 2dexmama, wel lekker veilig in het zkh. Mag ik vragen waarom het zo'n vreselijke bevalling geweest is?

Ik hoop dit keer thuis te bevalen. Mijn dochter is in het zkh geboren wegens meconium in het vruchtwater. Ik hoop dat deze pas na de bevalling gaat poepen haha! Maar mocht het zo zijn dan is het zkh ook goed zolang ik maar weinig mensen om me heen heb.

Liefs ciomama

Heeft iemand ervaring met waterbevallingen !? Ik las er laatst over en dacht meteen dat wil ik ook :)
alleen woon ik op een flat en weet niet of ik daar de ruimte voor heb.. maar het lijkt me erg ontspannen (voor zover een bevaling ontspannen is ;))

Ik wil in het zh bevallen, heb in mijn omgeving het al een paar keer mis zien gaan, eentje daarvan moest met bloedverlies (totaal ongeveer 3,5 liter) hals over kop naar het ziekenhuis
Heb zoiezo al niks met thuis bevallen.

Terug
Bovenaan