Hoe gaan we bevallen?

Ik moet zoiezo in het ziekenhuis bevallen ivm met keizersnede en hoge bloeddruk de vorige keer. Het liefst zou ik weer een keizersnede willen maar ja daar heb ik niks over te zeggen denk ik. Ik zal zien wat de gyn tegen die tijd zegt.

xx

Wij hebben een zotel, die hoop ik deze keer te halen. Een hotelkamer in het ziekenhuis voor 3 dagen en spoedeisende hulp binnen handbereik. Thuisbevalling zie ik niet zitten, was al blij dat manlief niet wegrende of flauwviel.
vorig jaar heb ik het zotel niet gehaald omdat ik zaterdagnacht begon met voorweeen elke 5 minuten! Bijna zo sterk als persweeen. Zondagnachts was ik kapot, ziekenhius en verdoving om op krachten te komen en maandagavond is ze geboren. Ik hoop deze keer toch wat minder pijn, compleet uitgeput door de bewvalling kwam er een keelinfctie bij en een week vloeibaar eten. Kraamweek amper meegemaakt. Maar we hebbeen een superdochter en op het einde was dat oergevoel bij het persen wel heel bijzonder en mooi als je je kleine meisje op je borst hebt liggen. Oja oorspronkelojk wou ik op een baarkruk hihihi geen haar op mijn hoofd die tegen die tijd daar nog aan dacht

Ik wil in bad bevallen.. thuis, zonder veel poespas.. en laat ze me eens tegehouden zeg!!

mama van lot: belachelijk.. als jij dat nie wil, dan sta je in goed recht hoor.. Hier een bijna negenponder, met de kans dat deze 10 pond of meer wordt, dus eigenlijk moet ik extra controles etc.. ze kunnen mij de boom in, ik doe wa ik zelf wil, tenzij er gevaar bij komt van mijn kindje!

Terug
Bovenaan