Hoe gaat de baby heten...

haha heeel verleidelijk dit!! ik kan me mond al nooit houden.. alleen mijn ouders weten dat het een meisje word dat had ik eigelijk al voor me willen houden.. de naam weet ondertussen mijn broer ook. Verder moet ik nu echt mijn mond gaan houden dadelijk komt mijn fam./vrienden erachter dan is het niet leuk meer!

Hoi Hoi,

Ik ben van het feb.forum. Wij hebben er geen geheim van gemaakt. Ook naar mijn andere 3 kinderen niet. Ik vind het allemaal al zo spannend ook voor hun. Ik merk dat de baby er al helemaal bij hoort. Er worden tekeningen gemaakt met de naam van de baby en die leggen ze dan in de wieg voor als ze geboren is en ook als we aan het winkelen zijn zien ze van alles voor haar. Zo leuk. Ons meisje gaat LANA JASMIJN heten.
@ Babbes86: Mijn oudste zoon heet ook Rayen. Ook op die manier gescheven. Ik kom het niet vaak tegen dus leuk om het hier op het forum tegen te komen.
Succes allemaal met de namen. Voor je het weet mag je ze echt gaan gebruiken.
Groetjes

We weten al wel heel lang hoe we de baby willen gaan noemen, maar niemand weet dit nog (en ik ga het hier ook niet zeggen). We proberen onderling de namen zo min mogelijk te noemen om verspreking naar de buitenwereld zo veel mogelijk te voorkomen. Dit is soms wel lastig...

Wel leuk als de kinderen geboren gaan worden om een lijstje met geboortedatum en namen te maken, net zoals nu met de zwangeren...

Ik ben zelf alleen waarschijnlijk als 1 van de laatste aan de beurt... (27-04-2012)

8Juli2010 ik vind dat n leuk idee, dan zien we meteen hoeveel meiden en jongens er uiteindelijk zijn gekomen. Hopelijk gaat ook iedereen mee verhuizen naar baby dreumes. Nog even
en dan is januari alweer om. Dan nog 2 wachtende groepen boven ons..

Terug
Bovenaan