hoe gaat de babykamer eruit zien?

de titel zegt het al: hoe worden jullie babykamers?

de onze word gebroken wit met appelgroen.. dr komen geen winnie de pooh's of barbapapa's of zoiets.. gewoon lekker simpel ma wel (in mijn hoofd) erg mooi!

ben erg benieuwd naar jullie kamers!

liefs

Hoi,
ligt er helemaal aan of het een jongen of meisje is. De kleine krijgt de kamer van onze jongste (die net bij de oudste in de kamer is gaan slapen). Die is nu voorzien van witte muren, blauw met gekleurde strepen gordijnen en lime groene accessoires. Bij mij ook geen poes pas. Al hebben de jongens wel dingen van Winnie de Pooh in de kamer, maar die hebben ze allemaal gekregen. Tja, en dat kan je niet allemaal weigeren of wegdoen! Bij een meisje ga ik los met roze. Alles anders en nieuw.

hoi,
wat leuk om daar al mee bezig te zijn he!
wij wachten even af tot we weten of het een jongen of meisje wordt...
maar een beetje neutraal zal het wel blijven, ik wil het liefst een oude meidenkast om op te knappen en een metalen bedje...qwa kleuren heb ik nog geen idee?
mischien een leuk behangetje of van die muurstickers?
ideeen genoeg maar nog even volhouden!

Ik ben er al wel uit, maar voor een jongen of meid ietsje anders. Het wordt een zilveren muur, en een witte muur. Witte meubels. Als er een meid komt wordt de 3e muur paars en de gordijnen paars/wit/zilver. Als er een jongen komt wordt de 2e muur turquoise en de gordijnen turquoise/wit/zilver. Heb al van alles in mijn hoofd, aangezien mijn man schilder is en 2 gouden handen heeft, is het de bedoeling dat alles in januari al klaar is. Nu op zoek naar een nieuwe kinderwagen en meubels naar mijn zin.

De muren in ons kamertje worden wit. De meubeltjes zijn wit met hout. En dan worden alle accessoires limegroen. (denk aan; gordijntjes, lakens, aankleedkussen, badje) Kan voor een meisje of jongen. Het kamertje is bijna klaar en de meubeltjes komen ook binnenkort al! Haha, je kan maar klaar zijn he!
De kinderwagen kopen we waarschijnlijk van easywalker en dan knalroze voor een meid of turquoise voor een jongen!!
Groetjes

Wij hebben de babykamer al meer dan een jaar leeg staan, de kamer is neutraal (gebroken wit met grijs/bruin) met nijntje gordijnen en lampjes. Een wit ledikant, witte kast en een zelfgetimmerde witte commode. (de hele kamer heeft ons toendertijd € 300 gekost)

We gaan nu een verduisterend rolgordijn voor de ramen maken en verder denk ik niet veel. De eerste tijd slaapt de kleine toch in een wieg op onze kamer.

Wij hebben maar drie slaapkamers, dus voorlopig helemaal geen babykamer. We gebruiken de commode nog voor onze dochter, dus we zullen daar ook de baby verschonen. Wiegje / ledikant van de baby komt bij ons op de kamer. Als de baby door gaat slapen en van de bv af is gaan we of de kamer opsplitsen, of delen, ligt eraan of het een jongen of een meisje word.

Vind het wel leuk om al die ideeen te lezen!!

Ro: klinkt heel leuk, je babykamertje!! Hopelijk kunnen we over niet al te lange tijd hier foto's plaatsen.

Hihi
Leuk onderwerp :)
Ik heb de kamer bijna al een jaar in mijn hoofd ;-)
Ik wil witte meubels, kleuren worden lichtgroen, warm groen en soort turquoise-blauw (zag ik in karwei krantje mooie combi).
Thema: Jungle
Wij zijn op huwelijksreis naar zuid afrika geweest en hebben mooie foto's van kleine welpen (zit ook blauw en groen in) die wil ik ook aan de muur.
Ik wil het niet al te druk hebben maar wel gezelli!
Kleine muur komen fotolijsten en die kleur ik wit, groen, turquoise blauw.
Mijn man is fotograaf dus dat komt mooi uit!!
Ik zit nog vol ideeen vindt het zo leuk!!

Lieve groet
Mieka

Terug
Bovenaan