Hoi hoi,
leuk onderwerp zeg!
Ook hier nog het probleem de kamer leeg te krijgen. Is nu in gebruik als studeerkamer. Comuter willen we beneden in een dichte kast (waar we nog naar op zoek zijn) en alle andere zooi (klappers, boeken, logeerbed etc etc) moet nog een plekje gaan krijgen. Tijn blijft op zijn eigen kamer. Is al de grotere kamer en heb zo mijn best gedaan om er voor hem een mooie kamer van te maken. Is oranje (onderste deel) en geel en heb geschilderd rondom jungle. Allemaal losse schilderijen, al zeg ik het zelf, erg mooi geworden.
Aangezien we nu wat minder tijd hebben is het plan een muur groen (lime, maar dan wat rustiger) te verven, de rest wit. Dan weer wat schilderijtjes aan de muur, dit keer rondom het thema boerderij. Heb al hele leuke knuffels gekocht van de week....
Wel leuk, weer een nieuw kamertje maken... Zit alleen een beetje met de meubeltjes. We hebben nu notenhout. Zou voor het nieuwe kamertje het liefst witte meubeltjes willen maar als ik ze dan strakjes samen wil leggen of de commode van onze oudste wil gebruiken bij de jongste op de kamer (wil geen 2e commode kopen) ziet dat natuurlijk niet uit...
Ideeen?
groetjes Natasja