hoe gaat de babykamer eruit zien?

Leuk al die ideeën!!

Ik wil graag witte muren en 1 muur grijs of zilver. En dan alle accessoires (aankleedkussen, lakentjes, knuffeltjes, gordijnen enz enz) licht roze (oud roze) of licht blauw hebben.
Dat lijkt me wel wat hihi.

Groetjes mama van aimée

Wat weten jullie dat allemaal al zeg! pfff, ik ben alleen nog maar bezig hoe we de kamer leeg gaan krijgen! Dan maar eens kijken hoe we m in gaan richten.. Heb er wel zin in hoor! Maar wil het eigenlijk ook zeker wel tot 6maanden uitstellen..
We zijn al wel aan het bekijken hoe we de kamer gaan indelen, hij is nogal groot nml! 17m2.. best lastig..
Maar leuk om jullie ideeen te lezen, beetje inspiratie opdoen!
Liefs Mij

He Pineapple
Onze kamer moet ook nog leeg. ;-)
Dus je bent niet de enige.
Wij gaan pas beginnen als ik de 20weken echo gehad heb.
Dan weten wij ook wat het wordt.
Ik heb al meer dan een jaar erover na kunnen denken dus weet al een tijdje wat ik wil :)

Hallo allemaal,

wat grappig en leuk om al jullie ideeen te lezen. Ui de verhalen op te maken willen de meeste ook weten wat het word.
Wij gaan eigenlijk niks aan de babykamer doen. Mijn dochter slaapt er nu nog en het is nog steeds de neutrale babykamer die het was toen zij geboren werd. Kan voor een jongen en voor een meid.
Zij moet dus verhuizen van kamer naar de zolder die nu nog een grote opbergplek is. Ik ga dit keer dus helemaal los op een leuke roze, maar ook stoere peuterkamer. Heb daar gewoon helemaal zin in om haar nu ook een leuke eigen plek te geven. De babykamer kan dan lekker zo blijven.

Groetjes motherof2
12 wk + 2d

Hoi hoi,

leuk onderwerp zeg!
Ook hier nog het probleem de kamer leeg te krijgen. Is nu in gebruik als studeerkamer. Comuter willen we beneden in een dichte kast (waar we nog naar op zoek zijn) en alle andere zooi (klappers, boeken, logeerbed etc etc) moet nog een plekje gaan krijgen. Tijn blijft op zijn eigen kamer. Is al de grotere kamer en heb zo mijn best gedaan om er voor hem een mooie kamer van te maken. Is oranje (onderste deel) en geel en heb geschilderd rondom jungle. Allemaal losse schilderijen, al zeg ik het zelf, erg mooi geworden.
Aangezien we nu wat minder tijd hebben is het plan een muur groen (lime, maar dan wat rustiger) te verven, de rest wit. Dan weer wat schilderijtjes aan de muur, dit keer rondom het thema boerderij. Heb al hele leuke knuffels gekocht van de week....
Wel leuk, weer een nieuw kamertje maken... Zit alleen een beetje met de meubeltjes. We hebben nu notenhout. Zou voor het nieuwe kamertje het liefst witte meubeltjes willen maar als ik ze dan strakjes samen wil leggen of de commode van onze oudste wil gebruiken bij de jongste op de kamer (wil geen 2e commode kopen) ziet dat natuurlijk niet uit...
Ideeen?

groetjes Natasja

hoi hoi..

jeetje wat heeft iedereen al veel ideeen!

wij zijn van plan veranderd..(hihi.. hormonen)
de kamer word nu n beetje oosters.. wel nog veel wit.. ma de accenten worden paars/turqouise/rose..

zag t staan in n boek en vriendlief en ik waren er meteen over eens.. dat word m.. dus ik met boekje en al na de praxis:p kleurstalen erbij gezocht.. en die sleep k nu gewoon in mn tas mee.. zie k wat leuks.. kleurstaaltje dr naast.. past t dr bij.. mee neme:p

liefs!

k heb onze babykamer besteld bij www.babykamer.nl , een supermooi kamertje Caligo :) voor 825euri hebben we 2 mooie
1-deurskasten (staat superstrak naast elkaar) een ledikant en een commode. alles uit voorraad geleverd binnen 1 week !! Jammer dat ik hier geen foto kan laten zien. tis zo mooi !

Terug
Bovenaan