Hoe gaat het bij jullie?

Volgens mij had ik dat al een tijd geleden gedaan. Zal t nog eens nakijken. Dat pak luiers is er na een dag al doorheen.
Zwangerschaps suiker dat zou niet zo leuk zijn, maar goed als je kindje het maar goed blijft doen
 
Ow dat is minder als je dat zou hebben. Wel fijn dat je kindje het goed blijft doen. Ik mag 5 november pas weer. Duurt dus nog wel ff en toch vliegt de tijd voorbij.

Ik heb me niet aangemeld voor boxen. Vond de blije doos vorige keer erg tegenvallen, zaten weinig spullen in die we konden gebruiken.
Mijn zus had ook een box van kruidvat (weet niet of dat deze was) en die had er ook heel weinig aan. Krijg wel elke keer allerlei mail in mn mailbox en daar houd ik niet van dus ik meld me niet aan :)
 
@Dora, kijk se. Luiers, logisch. Want het is een klein pak. Maar goed. Het bespaard weer wat in aanschaf toch??? Hoewel wij voornamelijk met katoenenluiers gaan werken, is nog goedkoper dan de kruidvt luiers. ;)

Ik heb niet het idee dat ik het heb. Maar puur vanwege de PCOS moet het worden nagekeken. Ik sta er ook niet helemaal achter. Maar goed, als ik het heb, dan kan er nog wat aan gedaan worden. Daarom ook direct gepland. Mag tussen week 24-28, Staat nu gepland op 24+3. Met 25+4 mag ik weer naar de VK dus ik hoop dat zij dan de uitslag heeft.

@Maris, Ik mag 12 nov. pas weer, want ik ben dus net geweest. Nu om de 3 weken! :D:D
Tijd vliegt inderdaad.

Voor 1 was ik door iemand anders aangemeld. De andere wel zelf geactiveerd. Maar aan de andere kant het kunnen leuke hebbedingetjes zijn. Toch zit er vaak ook wel wat informatie bij die ik anders niet zou weten. Bijv. over flessenspenen.
Die mail houd ik ook niet van. Meestal vink ik dat niet aan, de nieuwsbrief.

Vanuit dit forum krijg ik wel een nieuwsbrief en dat is wel leuk. Hoe het staat qua ontwikkeling e.d.
Maar die krijg ik op donderdag, dus morgen van week 22. Terwijl ik overmorgen/vrijdag 23 weken ben. Dus elke keer op het einde. Zelfs mijn man vindt het leuk om die niewsbrief te lezen.


Dat ze het erover hadden dat ik mogelijk een magnesium tekort heb, verwacht ik niet. Want ik ben op internet gaan kijken waar magnesium in zit en dat eet/drink ik allemaal wel. Dus ik heb nu a.s. dinsdag gesprek met onze HA. Want ik wil het laten controleren als ik toch voor de suiker moet. Dan kunnen ze dat er direct bij prikken. Maar ik kreeg die toestemming niet van de assisitente. :( Naja, dan maar even langs. :) Eerst even een week zelf proberen die kramp weg te werken door wat huis,tuin en keuken trucjes. Ik kan altijd de afspraak nog afzeggen buiten de 24uur.
liefs,
 
Hoi Cu2Heleen1,

bij mij was dat ook iedere keer, dat ik op het einde van de zwangerschapsweek pas de email van die week kreeg. Een eventuele tip, 'zeg' tegen de site dat je twee dagen eerder bent uitgerekend. Deze e-mails worden namelijk allemaal op donderdag verstuurd. Het is maar een tip!!!

Groetjes,

Prulleke3
 
Terug
Bovenaan