Hoe gaat het eigenlijk met de afvallers???

Ik ben nog steeds 6 kilo kwijt. De laatste 3 weken ben ik niets afgevallen!!! En dus wel gelijnd!!!!!En daarom heb ik er nu eigenlijk geen zin meer in!!!

Cissy

Ik weiger nog op de weegschaal te gaan staan..... hij verteld me toch niet wat ik wil horen.
Ik was na de bevalling nog 20 kilo te zwaar, nu nog steeds 7 kilo en die gaan er niet af....
Na de vakantie ga ik weer verder... (denk ik)  

Mmm ik heb het omgekeerde probleem, ik ben na mijn bevalling vrij snel al mijn kilo's kwijtgeraakt. Na 6 maanden ben ik op advies van de ha gestopt met borstvoeding omdat ik bleef afvallen. Ik zit nu ruim 5 kilo onder het gewicht van voor mijn zwangerschap.
Klinkt op zich wel leuk, maar nu heb ik een hele garderobe die te groot is!!
Sinds februari eet en drink (eindelijk:)!!) alles waar ik zin in heb en ik kom NIETS aan!!
Eerlijk gezegd zou ik me lekkerder voelen als ik iets meer weeg.

Iemand tips? Klinkt misschien stom maar ik word er gek van dat mensen zeggen dat ik zo dun ben of schaapachtig kijken als ik vertel dat ik een dochter van 9 maanden heb..

Hoi Nic08. Ik ken het probleem; ben ook 5 á 6 kilo minder dan voor de zwangerschap en echt te dun naar mijn eigen zin en naar de zin van de index (1.82 en 66 kilo...). Ik was 2 weken na de bevalling alweer op mijn oude gewicht! (Heb dan ook niet echt meer gegeten toen ik zwanger was dan daarvoor, wel een stuk gezonder). De Huisarts heeft mijn bloed eens laten prikken omdat naar het schijnt vaker voorkomt dat de schildklier te snel werkt na de bevalling (geloof ik...), maar daar ligt het probleem niet, mijn bloed was perfect. Ik zal beter voor mezelf moeten zorgen; vaker en meer moeten eten... Laat je bloed eens prikken is dus mijn tip.
Succes, groetjes!
Esther.

Ik was 18 kilo aangekomen tijdens mijn zwangerschap en ondanks dat ik 6,5 maand borstvoeding heb gegeven had ik er nog 10 kilo meer aanzitten dan voor mijn zwangerschap. Ik ben nu aan het SB sinds 2 maanden en ben zo'n 8 kilo afgevallen. Dat motiveert. Kan eindelijk weer wat broeken van voor mijn zwangerschap aan. Het was zo frusterend op een gegeven moment dat ik niets leuks meer aan kon. Overal zag je zo'n blubberbuik in...brrr. Nu lijkt het al een stuk beter. Ga volgende week op vakantie naar de zon..dus kan me ook weer vertonen in bikini gelukkig. Nog 2 kilootjes, want ik wil gewoon weer mijn oude gewicht terug.

Groetjes van Marielle mv Noortje (nu 8 maanden en 1 week).

hoi hoi

succes iedereen en de meesten zijn toch al een paar kilo afgevallen... goed zo!!!!

bij mij is het ook eerder omgekeerd.. ik zou wel wat willen aankomen..

ben altijd al een lichtgewicht geweest en tijdens mijn zwangerschap 12 kilo aangekomen en die waren er binnen een half jaar alweer vanaf....(helaas zou zo graag wat kilo blijven houden..)
Maar goed, ik kan me niet vorstellen dat ik ooit stevig zou worden, maar gewoon wat meer kilo's oooh dat lijkt me erg prettig..

dus als iemand idd een dikmaak dieet weet ...hahahah

liefs tobi

Voor diegenen die het écht willen......................
Bij de Weight Watchers is er ook een programma voor mensen die juist méér willen wegen hoor....dus het is niet hopeloos. En als dat net zo goed werkt als het afvallen, dan is het ook nog best het proberen waard...

Liefs Annet

Terug
Bovenaan