Hoe gaat het, Geluksmama?

Heel veel sterkte gewenst. Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, ik vind het echt heel naar en dat wachten maakt het dan nog naarder. Vervelend dat je pas zo laat terecht kan. Nogmaals heel veel sterkte.

Veel liefs grote broer
 
Heel veel geluk juist, Jeanine.
Sorry, maar je schrijft het wel erg ongelukkig op :( of ik vat het verkeerd op.

Ik heb 3 gezonde kinderen terwijl ze altijd gezegd hebben dat we op natuurlijke wijze geen kinderen konden krijgen, dus GELUK hebben we al. Alleen geen extra beetje geluk.

Beetje naar zoals je het opschrijft.....
 
idd, wel gelukt met 3 gezonden kinderen maar niet gelukkig met deze zwangerschap/miskraam.
Dat beetje extra geluk.
Want zwanger zijn en een kindje krijgen is toch heel veel gelukkigheid (jij hebt ervaring met 3 kids).

Misschien heb ik het ongelukkig geschreven maar ik wens je EXTRA geluk toe en hopelijk mag je binnen kort weer het geluk vinden in (nog)een gezond babytje.

En veel sterkte met het verlies van dit kleintje
 
Dan heb ik het (door m'n hormonen) gewoon helemaal verkeer opgevat. Sorry :(!!!
Bedankt, hoor.
En ik prijs mezelf heel erg gelukkig met m'n 3 gezonde kinderen en vindt het daarom ook genoeg geweest. 2x een miskraam vind ik genoeg.
Ik zeg nooit nooit, maar ik weet niet of ik die angst en onzekerheid nog een keer aan kan en wil.

Ik wil jullie allemaal een hele goede en mooie zwangerschap toewensen. Ik gun het jullie allemaal van harte!!!!
 
Terug
Bovenaan