Hoe gaat het mama's?

Ik werk nu al weer twee weken, drie dagen per dag. Is wel weer even wennen. Ik ben 's avonds dan ook wel erg moe. Maar lichamelijk is het te doen. Wel af en toe last van mijn bekken, vooral als ik veel gestaan heb. Maar dat is niets in vergelijking met de zwangerschap.

Sylvan doet het erg goed. hij is erg vrolijk, lekker makkelijk en ligt al erg veel te brabbelen. Zijn grote broer is nog steeds een trotse grote broer. Het is zo leuk om die twee samen te zien. Jesse kan Sylvan stil krijgen als wij al van alles hebben geprobeerd en hem maar niet stil krijgen.

Ik voel me echt heel anders dan na de geboorte van Jesse. toen had ik bij de bevalling mijn stuitje gebroken, waardoor ik me toen nog erg slecht voelde. Dat heeft 2,5 jaar geduurd, voordat ik me weer een beetje beter ging voelen. Nu heb ik eigenlijk nergens last van, dus ik geniet volop. Echt heerlijk, zoals nu alles gaat!

Hoi hoi,

Hier gaat het ook goed, ik ben er nog niet helemaal en moet ook maar weer eens beginnen met sporten
Van onder is het nog niet helemaal goed volgens de dokter komt het allemaal goed...
Ik ben heerlijk aan het genieten van onze dochter ze slaapt vooral s'nachts erg goed dus dat is erg fijn. Ik heb gelukkig nog even vrij daar ben ik wel erg blij mee...

hoi,
Ook hier gaat het goed. Gisteren heb ik zelf voor het eerst een "wen-dag" op het werk gehad, terwijl de kleine thuis was met papa. Wennen was het zeker; raar om hem zo "alleen" achter te laten.
Met mij gaat het verder goed. Als ik jullie verhalen lees vraag ik me toch af... ik ben al vanaf 2 weken na de bevalling gaan sporten (zumba en tennis). De verloskundige had gezegd dat ik kon gaan sporten als ik me goed voelde, maar ga me nu door de verhalen afvragen of het niet wat snel was.
Resultaat is wel dat mijn conditie alweer bijna normaal is en ik alle 25 zwangerschapskilo's weer kwijt ben daar ben ik wel blij mee :)

Ik kon ook niet wachten met dansen hoor. Ik stond na 3 of 4 weken te dansen. Was wel even hard werken en heb de eerste 2 lessen mijn buikspieren wat ontzien. Maar het gaat nu erg goed

Tegen mij was gezegd 6 weken niet sporten. Anders zou je grotere kans op verzakkingen hebben en meer kans op incontinentie op latere leeftijd.
Maar Niek is nu bijna 11 weken en ben nog niet geweest... (nu blijf ik vast tot mijn 90ste zindelijk, ha, ha!!!!)

Niet sporten? Toch wel buik en bekkenbodemspieroefeningen hoop ik?
Heb nog niet veel zin in sporten, maar ik moet van mezelf volgende maand wel weer aan de slag met paardrijden, want ik heb geeeeen conditie.

Terug
Bovenaan