Hoe gaat het met alle baby's?

Hier gaat alles super met Rodin!
Het is een heel tevreden mannetje wat heel veel slaapt. In de nacht maakt hij zelfs al een ruk van 6 uur achter elkaar, heerlijk!
Alleen heeft hij overdag soms moeite met inslapen, omdat zijn maaiende armpjes hem wakker houden. Ik heb nu een Pacco bakerdoek besteld en die krijg ik vandaag binnen. Ben heel benieuwd hoe dat gaat. Delani heb ik destijds ook moeten inbakeren en dat ging echt perfect!

Gisteren, op de 11e dag, is pas zijn navelstompje (of hoe noem je dat?) eraf gevallen. Helaas is zijn naveltje er niet mooier op geworden en zal het (op advies van het CB) nog een paar keer aangestipt moeten worden.

Ook de voedingen (fles) gaan goed. Hij heeft er nu 6 per dag van 100ml. Meer ml krijgt hij nog echt niet op. Ondanks dat het een zwaar mannetje was bij de geboorte (4296 gram) drinkt hij nog de hoeveelheid van 1tje van 6 pond. Maakt niet uit, alles op zijn tijd. Als ik meer zou geven gaat hij spugen, dus dat willen we niet hebben.

Verder is het een heerlijk ventje wat lekker van knuffelen houdt. Zijn grote zus is apetrots en is echt een 2e moedertje voor hem!

Hoe is het verder bij jullie?

Liefs Nicole, trotse mama van Delani (15-01-2006) en Rodin (12-03-2010)

Hier alles prima, onze kleine man van 3090 gram bij de geboorte en 51 cm is in 4 weken tijd nu 4080 gram en 54,5 cm... Dus Oliver groeit als kool. Ik geef borstvoeding en dit loopt al vanaf het begin af aan super goed! Zie het resultaat! Ik geef zo'n 6 voedingen per dag. Mijn man gaat vandaag voor het eerst een afgekolfde voeding geven, ik ben benieuwd!

Hij is ook hartstikke tevreden, en lacht lekker veel naar ons! Het is dus volop genieten! Hij is veel wakker overdag, maar wel op een vrolijke manier, huilt vrij weinig, hij wil er graag bij zijn... s' nachts slaapt hij wel goed tussen de voedingen van elke 4 uur door...

Wij zijn dus helemaal trots en blij met onze kleine Oliver (24-2-2010),

Groetjes Linda

Hier alles prima, onze kleine man van 3090 gram bij de geboorte en 51 cm is in 4 weken tijd nu 4080 gram en 54,5 cm... Dus Oliver groeit als kool. Ik geef borstvoeding en dit loopt al vanaf het begin af aan super goed! Zie het resultaat! Ik geef zo'n 6 voedingen per dag. Mijn man gaat vandaag voor het eerst een afgekolfde voeding geven, ik ben benieuwd!

Hij is ook hartstikke tevreden, en lacht lekker veel naar ons! Het is dus volop genieten! Hij is veel wakker overdag, maar wel op een vrolijke manier, huilt vrij weinig, hij wil er graag bij zijn... s' nachts slaapt hij wel goed tussen de voedingen van elke 4 uur door...

Wij zijn dus helemaal trots en blij met onze kleine Oliver (24-2-2010),

Groetjes Linda

Onze Anoush drinkt goed, produceert fijne luiers en groeit zichtbaar. Ik heb nog wel moeite een ritme met haar te krijgen. Ze krijgt bv en drinkt om de 3 uur, maar wil soms na 2 uur de boel al op stelten zetten. Wegleggen voor een slaapje gaat niet, want dan brult ze de hele boel bij elkaar. Ik loop dus hele dagen met mijn meisje op mijn arm..
Vandaag moest het anders en heb ik besloten om haar toch op vaste tijden weg te leggen. Nu slaapt de kleine. Een uur lang huilde ze en sliep ze 4x 5 minuutjes tussendoor... Duurt echt lang zo'n uur en het is zo moeilijk om haar neit te pakken dan! Maargoed, ze lijkt nu diep te slapen.. Toch succes?
Het is best zwaar de zorg voor zo'n kleintje, maar ik moet wel zeggen dat ik heel erg dankbaar ben dat mijn meisje gezond is! Zeker als ik het verhaal van Pini weer lees..
x Taraneh

Hier gaat het ook goed met bryana,zeheeft alleen moeite met doorslapen nog!Drinken doet ze goed,ze komt om de 4uur en krijgt dan 125ml aangeboden,ze drinkt het niet altijd op!
Onze dochter houdt van lawaai blijkbaar,net was ik aan het stofzuigen en toen sliep ze,nu is weer wakker!
Ze is donderdag alweer 4weken oud,gaat snel he!
groetjes bianca

Hier gaat ook alles goed met ons kleine mannetje!

Ook nog niet echt een ritme moet ik zeggen, overdag komt hij om de 3 uur, s avonds ( 19.00-23.00) soms elk uur, 's nachts wisselt, elke 3 uur een voeding, dan in eens een nacht waar 4 uur tussen zit en vannacht een ruk gemaakt van 6 uur (dat was heerlijk!). Kas krijgt borstvoeding en groeit hier lekker op.

Bij de eerst controle op het CB was hij 1,5 kilo aan gekomen, bij zijn geboorte woog hij 3260 gram, lengte weet ik niet maar ondertussen is hij 52,5 cm.

Huilbuien heeft hij ook, vooral 's avonds tussen 20.00-23.00 dat is af en toe wel frustrerend maar t schijnt met het verwerken van zijn dag te maken te hebben.

Maar verder een ontzettend lief en gezond ventje, hij kijkt al lekker om zich heen (voor zover hij kan zien hihi) en ligt het liefst de hele dag buik tegen buik, wat ook erg goed helpt als hij zo hard huilt.

Groetjes,
Anne

Hallo,

Ook hier gaat het allemaal goed.
Tom is over het algemeen een tevreden manneke die soms 3 en soms 4 uur slaapt tussen de voedingen door.. Tom krijgt borstvoeding en ook dat loopt aardig goed.

Ik vind het allemaal wel erg onwennig en weet soms niet zo goed wat het beste is..
Onzeker dus... Moet ik m laten huilen of niet?

We doen maar wat mijn hart mij in geeft...

Terug
Bovenaan