Hoe gaat het met alle baby's?

Hallo,

Ook hier gaat het allemaal goed.
Tom is over het algemeen een tevreden manneke die soms 3 en soms 4 uur slaapt tussen de voedingen door.. Tom krijgt borstvoeding en ook dat loopt aardig goed.

Ik vind het allemaal wel erg onwennig en weet soms niet zo goed wat het beste is..
Onzeker dus... Moet ik m laten huilen of niet?

We doen maar wat mijn hart mij in geeft...

Joyce is een tevreden meisje die bij de geboorte 3330 gram woog.
daar zit ze nu weer aan en is lekker aan het groeien.
Ze krijgt bv maar drinkt niet van de borst.
Hier zijn we mee bezig om haar 2x per dag aan te leggen.
Ze pakt wel de tepel maar drinkt vervolgens niet door. We zijn al bezig met een tepelhoedje maar tot nu toe niet echt resultaat.
Ze slaapt heel veel en s`nachts slaapt ze van half 12 tot een uur of 6!
Heerlijk... Ze krijgt om de 3 tot 4 uur voeding en krijgt dan 110 cc.

Quinten is helemaal weg van haar en noemt haar ook poppie.
hij weet dat ze Joyce heet en noemt haar ook wel zo. echt aan het kroelen en kusjes geven...

ze is do 2 weekjes oud.

Onze Sami slaapt nog niet dooor, slaapt sowieso weinig vind ik. tussen de voedingen zit zo'n 4 uur maar hij slaapt pas na anderhalf uur en dan nog vaak wakker...
Moet steeds of een speen of een vinger hebben, dat is soms wel lastig want die speen valt natuurlijk om de haveklap uit zn mondje...
manlief pakt hem op bij elke kik, daarover hebben we wel een meningsverschilletje :)
verder drinkt hij nog 6x100 uit de fles, datt gaat goed. wel regelmatig buikkrampjes, en soms helpt knuffelen en tegendruk geven ook niet dat vind ik dan zo zielig! je kan niets doen en je ziet dat hij pijn heeft...
op wakkere momenten isie zó nieuwsgierig aan het rondkijken dat is echt heel leuk om te zien.
hij was 3420 bij geboorte 3 weken terug en weegt nu 3575 dusdat is mooi!

Terug
Bovenaan