Hoi,
Met deze zwangere verloopt alles prima! Ik ben alweer 16 weken zwanger, de tijd gaat veeeeel sneller dan bij de eerste. Sinds een paar dagen voel ik de kleine al bewegen, zooooo leuk! Skip voelde ik ook al rond deze tijd, is toch weer een soort bevestiging.
Mijn buik groeit ook veel sneller dan bij de vorige zwangerschap. Ik ben nu 3,5 maanden zwanger maar het lijkt al wel bijna 6 maanden (in vergelijking met de vorige keer).
Is toch allemaal wat uitgerekt natuurlijk haha. Verder voel ik me (weer) goed, de vermoeidheid is helemaal over en misselijk ben ik eigenlijk niet geweest, gelukkig.
Verder heb ik hele andere lichamelijke 'klachten' als bij de zwangerschap van Skip.
Bij Skip had ik heeel veel bandenpijn en buikpijn door het groeien van de baarmoeder, heb ik nu niet. Nu heb ik hele gevoelige borsten, had ik toen ook niet. Mijn huid is nu gewoon normaal gebleven, de vorige keer kreeg ik best een vette huid. Deze zwangerschap heb ik een hele tijd geen zin gehad in warme groente 's avonds JAK, had ik de vorige keer ook niet. Oh ja, nu verlies ik haren bij het haren borstelen, bij Skip hield ik echt alle haren vast. Ik had niet gedacht dat dit zo anders zou kunnen zijn bij een volgende zwangerschap. Maar de verloskundige zei al, doordat je je eerste zwangerschap als uitgangspunt neemt, is een volgende zwangerschap altijd anders. Wat wel hetzelfde is gebleven is mijn lage bloeddruk, had ik de eerste keer ook. Die bleef tot het einde van de zwangerschap heel laag. Gelukkig heb ik er deze keer geen last van.
Ik ben ook zoooo nieuwsgierig naar het geslacht, niet dat het er iets toe doet, maar we zijn gewoon nieuwsgierig.
Nou het werd weer een heel verhaal. Ik zal echt eens snel proberen een foto te plaatsen van mezelf en Skip. Ben benieuwd of het lukt.
Groetjes, Noortje mv Skip