Hoe gaat het met alle zwangere???

A

Anoniem

Guest

Hoi zwangere mama's,

Ik ben wel heel benieuwd hoe het ondertussen met jullie gaat!
Hebben jullie al mooie echo foto's voor ons?
Kunnen/willen jullie ons al meer verklappen??

Vertel vertel!!

Esme mv kay

Ik zag HAnneke net. Tenminste, hier op het forum dan he. Volgens mij is ze het goed zat!
Hanneke, we duimen voor je hoor!!

Liefs Nelleke

Ja, ik ben ook wel benieuwd!
En echo's willen we zien!

Liefs Annet
(die deze maand trouwens even nog niet zwanger is....pfff buikpijn!!!)

Hoi,

Met deze zwangere verloopt alles prima! Ik ben alweer 16 weken zwanger, de tijd gaat veeeeel sneller dan bij de eerste. Sinds een paar dagen voel ik de kleine al bewegen, zooooo leuk! Skip voelde ik ook al rond deze tijd, is toch weer een soort bevestiging.
Mijn buik groeit ook veel sneller dan bij de vorige zwangerschap. Ik ben nu 3,5 maanden zwanger maar het lijkt al wel bijna 6 maanden (in vergelijking met de vorige keer).
Is toch allemaal wat uitgerekt natuurlijk haha. Verder voel ik me (weer) goed, de vermoeidheid is helemaal over en misselijk ben ik eigenlijk niet geweest, gelukkig.
Verder heb ik hele andere lichamelijke 'klachten' als bij de zwangerschap van Skip.
Bij Skip had ik heeel veel bandenpijn en buikpijn door het groeien van de baarmoeder, heb ik nu niet. Nu heb ik hele gevoelige borsten, had ik toen ook niet. Mijn huid is nu gewoon normaal gebleven, de vorige keer kreeg ik best een vette huid. Deze zwangerschap heb ik een hele tijd geen zin gehad in warme groente 's avonds JAK, had ik de vorige keer ook niet. Oh ja, nu verlies ik haren bij het haren borstelen, bij Skip hield ik echt alle haren vast. Ik had niet gedacht dat dit zo anders zou kunnen zijn bij een volgende zwangerschap. Maar de verloskundige zei al, doordat je je eerste zwangerschap als uitgangspunt neemt, is een volgende zwangerschap altijd anders. Wat wel hetzelfde is gebleven is mijn lage bloeddruk, had ik de eerste keer ook. Die bleef tot het einde van de zwangerschap heel laag. Gelukkig heb ik er deze keer geen last van.
Ik ben ook zoooo nieuwsgierig naar het geslacht, niet dat het er iets toe doet, maar we  zijn gewoon nieuwsgierig.
Nou het werd weer een heel verhaal. Ik zal echt eens snel proberen een foto te plaatsen van mezelf en Skip. Ben benieuwd of het lukt.

Groetjes, Noortje mv Skip

Hey!

Hier ook alles goed! ben nu bijna 21 weken zwanger en mijn hormoonspiegel is weer wat afgezwakt naar een acceptabel peil. Komende week de 20 weken echo, ben zo vreselijk benieuwd!
Hier is alles nu ook heel anders vergeleken met de eerste keer. Ik heb nog steeds last van kots, spuug en braak op de gekste tijden. Thomas voelde ik met 16/17 weken en deze beeb voel ik eigenlijk pas sinds deze week schoppen. Bij Thomas waren mijn krullen gewoon verdwenen en nu heb ik echt van dat melk-boeren-honden-haar zonder krullen... De pukkels zijn veel minder, ook minder bandenpijn. En ik kan met deze beeb nog steeds op mijn buik liggen en dat kon bij Thomas met 9 weken al niet meer.
Sinds deze week in mijn buik verandert van een normale zwangere vet-pens, in een enorme opgezette vet-pens, hahahahah!
Deze beeb ligt ook al wel voor op groei dus men denkt dat er weer een 9-ponder in de broei is deze ronde, we zien het wel, hahahha!
Als het lukt plaats ik van de week een foto van de echo.

-X- Marieke

Hallo,

Leuk te lezen dat het goed met de zwangeren onder ons gaat! Ben al heel benieuwd.....
Hier gaat het naar omstandigheden ook wel goed. Ik heb alleen zo'n lief dochtertje in mijn buik zitten die mijn schaambot gekneusd heeft door het headbangen, hahahahah en auwauwauw. Van ons mag ze komen hoor! Ben nu 38,6 weken zwanger en buiten dat ik het gewoon zat ben om rustig aan te doen ben ik vooral ontzettend nieuwsgierig, oooh wat heb ik zin om onze kleine frummel vast te houden en te knuffelen.......dat gevoel kennen jullie vast ook wel!

Jullie horen nog wel van de klap!

Groetjes Hanneke

Hoi ,

Hier is ook alles goed op wat misselijkheid en moeheid na.
Het wordt wel wat minder.
Ik ben nu ruim 12 weken zwanger en we hebben met de 10 weken een echo gehad.
Alles was goed , het hartje deed het goed.
Mijn buik groeit harder dan bij Nikita.
Ik kan het niet meer verbergen zeg maar.
Mijn collega's weten het nog niet.We zien elkaar pas met vergaderingen en 27 september hebben we een vergadering.
Ik neem dan ook koffiekoeken mee om het tevieren zeg maar.
Ik ben benieuwd naar de reactie's.
Het zijn allemaal vrouwen vandaar.
We zijn nu met de babykamer bezig ( behang afhalen).

Groetjes Jessica

Terug
Bovenaan