Hoe gaat het met de babykamers?

Hoe gaat het allemaal bij jullie met de babykamers, sommigen, lees ik, zitten nog midden in verbouwingen maar er zijn er vast ook al wel een aantal aan het behangen/schilderen/inrichten?

Bij ons kan onze dochter naar de andere kamer als de gordijnen er hangen, dat is over een week of 2. Mijn man heeft op de babykamer al wel de muren behangen. Dat ziet er al leuk uit. Die kamer hebben we bij de geboorte van onze dochter 3 jaar terug helemaal aangepakt, maar een nieuw behangetje en even schilderen staat toch wel fris! met name achter de commode zaten toch wel wat babyolievlekken en vingertjes op de muur.

Hoe staat er er bij jullie voor?

hier is het kamertje ook helemaal af. Moet er ook elke dag even kijken Duurdt (hopelijk) niet lang meer en dan ligt daar weer zo'n klein babytje Heerlijk maar het voelt ook allemaal weer zo nieuw Ook al weet ik hoe het is om een kind te hebben ik weet niet hoe het is om er straks 2 te hebben
mira mv marek en 32 weken zwv ??

ehhhh.... we hebben weer muren en dakramen en het gips zit er tegen aan en nu moet de babykamer wachten, eerst wordt onze kamer en die van mijn dochter afgemaakt en dan als laatste de babykamer.... soms krijg ik het even benauwd maar als ik nuchter denk, komt hij eerder dan moet hij toch echt nog in het ziekenhuis blijven dus geen haast :)

Ik zal snel eens wat foto's maken van onze verbouwing...

hier is hij helemaal klaar,alleen nog wassen volgende week en dan mag ze komen(oke nog even wachten;))
de commode staat nog bij aaron op de kamer,maar die gaat vlak voor de bevalling ook naar de baby kamer...
moet helaas nog steeds foto's maken(al weeeeeeeeeeeeeeken:()komt goed!

groetjes nienke

vera slaapt al sinds eind februari op haar nieuwe kamer. we hebben voor haar nieuwe meubeltjes gekocht via marktplaats en zij heeft nu een echte meiden kamer.
de baby krijgt vera's oude meubels. sinds een aantal weken ligt er laminaat op de vloer in de babykamer. nu moet het kamertje nog schoon en de spulletjes gewassen worden en dan is het ook klaar. we hebben weinig aan de babykamer verandert....behalve de vloer

groetjes sibje 31 weken en 4 dagen zwanger

haha bij ons hangt het lampje op en zijn de muren behangen  ! Het lampje moet er nog een x af, want ik moet het nog strijken. (is van stof) Zaterdag gaan we laminaat beneden leggen, en als er dan ondervloer over is gaat dat naar de babykamer en dan kunnen we het laminaat van de babykamer gaan leggen! Beeb moet dus nog ff blijven zitten!

Plintjes, plankje, decoraties, nieuw rolgordijn moet nog gedaan. Verder moet alles nog gewassen, maar dat doe ik pas met mijn verlof hoor. Net als de inbouwkast uitruimen. Daar liggen nu nog spelletjes en zo in. Maar verder staat alles klaar. Alleen hebben we nog een hoop dingetjes nodig voor de beeb...

Terug
Bovenaan