Hoe gaat het met de babykamers?

Ik heb nog helemaal niks.. pfff, proberen het zolang mogelijk uit te stellen, omdat we bezig zijn met een woning te krijgen, maar goed schiet niet echt op, maar over 2 weken ga ik toch echt beginnen, meubels hebben we, verf hebben we, enige wat gehaald moet worden is een matrasje en rolgordijnen en wat goedkoop tapijt, overgordijnen heb ik ook al, dus eigenlijk een kwestie van de troep uit de slaapkamer halen en alles inrichten, is met 2 dagen echt wel gefixed dus de stress is er nog niet, alleen balen dat ik niets kan doen pfff..

Groetjes Claudia

Hier is ook nog niet zo veel gedaan....
Heb een bedje en een commode van mijn zus kunnen lenen (ivm het faillisement van de babyzaak :(.......nog steeds niks over bekend!) Maar aangezien we eind juli overhuizen maak ik een babykamer in het nieuwe huis. Ik ga hier niet meer de muren schilderen. Heb al wel schilderijtjes gemaakt voor op de kamer en verder alles in huis voor hier. Dus een beetje creatief aankleden en misschien is het maar voor een paar weekjes. Als hij besluit om 2 weken langer te blijven zitten, beval ik misschien wel in het nieuwe huis. Wie weet!!!!

Het zou stiekem toch wel fijn zijn als je maar alvast zou weten of ie eerder of later komt....zucht...

Groetjes Yvonne

Hoera onze babykamer is klaar!! (andaag komt hopelijk de lamp binnen) Mijn moeder is zo lief om alles te wassen en mijn vader strijkt alles dus dat hoef ik niet meer te doen. We zijn erg druk geweest met alle  slaapkamers opknappen, de jongens hebben allebei ook een nieuwe kamer gekregen, nu beneden alleen nog spachtelputz op de muren dat wordt begin mei gedaan dus dan eindelijk klaar met alles!
groetjes Annette

Terug
Bovenaan