hoe gaat het met de februari groep

hallo allemaal

gaat het goed met alle februari mensen
met mij gaat het goed
alleen ik heb super veel zin in ijs en niet zo maar ijs nee cornettos en magnums.
kan wel de heledag ze eten
super fout
en als het zo doorgaat ben ik straks 25 kilo zwaarder.
heeft iemand tips
niet in huis halen heb ik al geprobeerd maar de diepvries roept

gr marloes
 
Hahahah leuk he die vreetbuien... Ik eet me helemaal vol aan kippenvleugeltjes, en dan het liefste de hotwings... Heerlijk....

Heb er de vorige keer ook aan toegegeven en was maar 8 kilo aangekomen. Binnen 2 maanden was ik er al 15 kwijt... Het heeft dus totaal geen schade aangericht... ;-)

Geen tips dus van deze kant...

Groetjes Miranda
 
Heey dames,

Ik zou ook graag bij jullie aansluiten ik ben ook in feb. uitgerekend. Ik ben ook zoo moe maar verder gelukkig nog geen klachten. Bij mijn vorige zwangerschap ben ik heel ziek geweest van begin tot eind dus duimen dat ik me alleen zo moe blijf voelen.

Liefs
 
hoi

Ik heb niet zoveel klachten alleen zere borsten en vroeg moe slaap zo rond een uurtje of half 9 en vaker plassen.Heb gisteren weer me echo gehad zag er goed uit alleen zeiden ze dat ik ipv 7w4d 6w2d was maar vind dat maar raar.een week eerder ook echo gehad en daar was al hartaktie op te zien en dat kan alleen met 6 weken en het vruchtje was echo enorm gegroeid kon nu al veel zien en verleden week niet veel.Ze zei wel kan omdat het vruchtje wat krommer ligt maar het maakt me wel onzeker of het wel goed gaat.Alleen door die stomme cijfers verder voel ik me hetzelfde.
 
Hey allemaal,

Blij te lezen dat ik niet de enige ben met kwaaltjes. Ik ben nu 6 weken en volgende week donderdag mijn eerste echo. Voel me gewoon echt niet lekker, maar zodra ik wat eet zakt het wel weg.
Ben ook erg opgeblazen, vooral 's avonds heb ik een buikje van 12 weken (denk ik).
Hebben jullie dat ook?

Liefs Rianne
 
Hey allemaal,

Blij te lezen dat ik niet de enige ben met kwaaltjes. Ik ben nu 6 weken en volgende week donderdag mijn eerste echo. Voel me gewoon echt niet lekker, maar zodra ik wat eet zakt het wel weg.
Ben ook erg opgeblazen, vooral 's avonds heb ik een buikje van 12 weken (denk ik).
Hebben jullie dat ook?

Liefs Rianne
 
Terug
Bovenaan