hoe gaat het met de februari groep

Hi Dames,

Ik ben nu 7 weken en 2 dagen en voel me ook echt zwanger! Ben onwijs moe en lamlendig. Maja we doen het ergens voor! Morgen heb ik mijn intakegesprek! :)

Groetjes!
 
Hoi hoi,

Ik ben nu 7,3 weken en heb nog niet veel klachten. Soms ben ik daar wel wat ongerust over, omdat ik bij onze eerste wel zo ziek als een hond was. Heb geen buik, ben niet misselijk en ook niet echt pijnlijke borsten. Ik leef erg toe naar de echo. Ik weet dat het geen garanties biedt, maar het is zoveel waard om dat hartje te zien kloppen.

xxx
 
Hallo allemaal,
Wat fijn om herkenbare dingen te horen, heerlijk. Ik ben nu 6.1 week zwanger. Ik ben moe, vind kip kerrie in elke vorm heerlijk om te eten. Ik trek niet zo naar chips, maar ik fantaseer in de middag al over het avondeten, vreselijk! Kan er nu ook weer trek van krijgen. Ook ik voel me regelmatig slap, maar ik weet niet goed wat ik ermee aan moet. As dinsdag naar de gyn. Ik zal het dan eens voorleggen. O ja, en in de avond is mijn buik ook iets dikker en zit mijn broek iets strakker. Ik begin nu steeds meer te geloven dat het echt is, geweldig.
x Ano
 
hey!

Ik ben 6 weken.
Ik heb trek in vlees vlees vlees vlees!!!
Zeker Kipvleugels :D:D

Voor de rest ben ik enorm moe... denk al de hele dag naar mn warme waterbedje:D

Liefs!
 
fijn te horen dat het zo goed gaat met jullie
ik heb ook echt een buik s avonds
was vandaag s avonds op mijn werk maar kon het niet meer verbergen.
en dat met 6 weken
hoop dat het zo blijft gaan bij iedereen

 
hey hier nog geen vreetbuien alleen beroerd vandaag (voor het eerst) nu 6.4 weken zwanger en gevoelig borsten. 's avonds ook duidelijk opgezet buikje de rest van de dag valt wel mee.
 
Haaii ik mag bij jullie aanschuiven:)
Ik ben ook uitgerekend in februari..erg last van misselijkheid gehad(nu gelukkig iets minder) en kokhalsen enzo maar niet overgegeven gelukkig..Last van gevoelige borsten en idd ook opgezet buikje hihi..owja en soms last van kramp in de buik :-s


Liefs
 
He

Bij mij gaat alles redelijk, ben lekker misselijk gespannen borsten, maar kan tot nu toe eigelijk alles eten en dat was bij Kyllian niet zo. Al val ik nu wel weer veel flauw en daar wordt ik eigelijk een beetje "flauw" van, ik weet dat het weer overgaat maar toch is het vervelend en ik ben ook bang dat ik met Kyllian daardoor val van de trap o.i.d. ben vandaag naar huisarts geweest, maar bleodruk is goed, mogelijk heeft het warme weer er ook mee te maken.
Wel eet ik nu graag uit, het liest waterijsje zonder stokje.

groetjes Danielle
 
Terug
Bovenaan