Hoe gaat het met de kilo's?

Hey!

Ik was vanochtend precies 15 kilo aangekomen. Wel veel, maar valt me nog enigzins mee.
Ben op wonderbaarlijke wijze (ziek zijn!) bijna 2 kilo afgevallen die ik kan missen als kiespijn! Hoop dat ik een tijdje op dit gewicht blijf hangen. En uiteindelijk onder de 20 kilo blijf deze keer!

Groetjes

Hallo meiden,

Vanmorgen weer op de weekschaal gestaan. Ben nu 4.1 kilo aangekomen en ben bijna 33 weken zwanger.
Ik moet nog 3 weken werken en dan heb ik verlof, dan zullen de kilo's er wel aanvliegen.

Succes met de zwangerschap.

Gr. Corrie

Hoi, ook ik heb vanochtend weer even op de weegschaal gestaan..

Ben nu 6,5 kilo aangekomen, valt mee!

En inderdaad, het zal nu steeds wel sneller gaan.

Leeuwtje 31.3 wkn

Hallo,

ik ben nu 33 weken en 6 kilo aangekomen.
ik vind het niet veel (is het ook niet). maar afvallen tijdens je zwangerschap?
Dat is niet zo'n beste zaak.
liever teveel aankomen als te weinig lijkt mij in zo'n geval.

groetjes Bianca

Hallo! Ik ben helaas afgevallen afgelopen weken het is gelukkig maar een kilo maar toch! Ik heb het doorgegeven aan de vk en die vond het geen probleem zolang het maar niet wekelijks werd zeg maar.
Nu dus 8 kg aangekomen en zit op 33.4 weken.
Groetjes Macka

Ik ben nu 11 kilo aangekomen.

Omdat ik in 2 maanden tijd ineens 9 kilo zwaarder ben geworden moet ik met laten testen op zwangerschapssuiker. Ik ben benieuwd..

Maar het valt nog mee,.. bij mijn zoontje was ik er 27 aangekomen!!! pff..

Esmé mv Kay en ???

(32.4 wk zwangerschap)

ben nu 35 weken en nu pas weer op het gewicht van voor de zwangerschap, dus + 0 kilo. tot en met week 27 alleen maar afgevallen en daarna kwam er ook niet veel bij doordat ik de hele zwangerschap ziek ben.

afvallen is inderdaad niet goed, maar je doet er ook niet veel tegen. de beeb heeft er gelukkig helemaal geen last van, die is zelfs wat zwaarder dan het gemiddelde.

Terug
Bovenaan