hoe gaat het met de kleintjes (die van mij is van juni forum

dag mama's
hoe is het met jullie kids?
mick doet het heel goed,we hebben nog niet echt een regelmaat maar goed hij is ook pas 5wkn.
hij komt wanneer hij honger heeft zo rond de 3-4 uur,ik heb wel overgestapt naar voeding voor hongerige baby's,en 's avonds slaapt hij wel is 5 6 uur door.
met ze geboorte was hij 49cm en 3340 gram en vorige week bij het cb was hij alweer 54cm en woog hij 4420 gram.

hij wil alleen af en toe niet lang in de box als hij klaar wakker is,even kan hij zich wel vermaken maar op een gegeven moment is hij er wel klaar mee.hij is dan niet moe maar wil er uit hij blijft dan wakker tot de volgende voeding.
ik kan hem dan wel boven in zijn eigen bed stoppen maar dan blijft hij maar huilen.

over een paar weken gaan we lekker even een midweek weg,ben wel benieuwd hoe dat zal zijn,wwe mogen wel een aanhanger huren!!

ben benieuwd hoe jullie kleintjes het doen.
groetjes
teddyboy mv mick 22-6

Hoi teddyboy

Hier gaat het allemaal best goed.....ondanks alle commotie een paar weken terug
De rust is hier eindelijk terug aan t komen
Jesse doet het heel goed, gisteren heeft hij de 2e lichting gehad van zn inentingen
Dat ging weer heel goed, hij heeft even flink gehuild, maar daarna heeft hij eigenlijk nergens last van gehad
Niet van koorts en ook niet van zn beentjes...hij was iets aanhankelijker dan anders
Maar dat mag ook vind ik...tis niet niks die grote spuiten in die kleine beentjes
Verder was hij goed gegroeid....bij zn geboorte was Jesse 51 cm en woog hij 3425 gr
Nu met 14 weken is hij 62.7 cm en weegt hij 6610 gr, lekker toch
Zn ontwikkeling gaat ook goed....hij kan nu zn hoofd redelijk omhoog krijgen als hij op zn buikje ligt en hij begint een beetje te kletsen...ahhhh ohhhhh krrrrrrr
Ook volgt hij je de hele kamer door en als je uit t zicht bent trekt hij meteen een pruillip hahaha
Onze vakantie is helaas een beetje in t water gevallen doordat een van mijn andere kids haar arm heeft gebroken, we gaan nu waarschijnlijk in oktober (herfstvakantie) nog eventjes weg....een bungelowpark oid
Maar een dagje hier of daar gaat prima
Jesse is een echt lekker kind....zn broer en zussen zijn ook echt dol op hem
Die zijn deze hele week bij hun vader en moeten hun broertje missen....valt ze erg moeilijk en mij ook moet ik toegeven
Het is wel erg rustig hoor 1 kind als je er 4 gewend bent

Alvast veel plezier op je vakantie...enne
Alos je ook naar zon bungalowpark gaat, je kan daar ook vaak een heleboel dingen huren, zoals bedjes en een box...dat scheelt weer meenemen

Groetjes Xennah

Hoi meiden!

Wat leuk dat het zo goed gaat met jullie baby's.
Umut is van 12 mei en doet het ook heel goed, hij is een hele vrolijke, stoere boy.
Hij kan zich al goed in de box vermaken en als hij daarvan moe is (soms pas na 1,5 uur!) dan gaat hij weer lekker slapen.
Hij is geboren met 2880 gram en 51 cm en was de laatste keer op het bureau (8 weken oud): 4905 gram en 56,5 cm. Volgende week moet ik weer naar het CB en ben heel benieuwd wat hij dan weegt.
Ik geef BV en Umut komt nu om de 3 uur ongeveer. 's Nachts zit er iets meer tijd tussen, hij sliep al nachtjes door, maar nu alweer een week niet. Dus ik hoop dat hij wel snel gaat doorslapen, want over 2 weken moet ik weer aan het werk!
Nou ja, als het niet lukt, stap ik misschien over op FV, kan mijn vriend 's nachts ook voeding geven.
Heel veel plezier met jullie kleintjes, groetjes van Anneke

Hallo allemaal,

Noa is nu 5 weken en 2 dagen en in principe gaat alles goed. Ze was bij de geboorte ca. 51cm. en woog 3695 gram. Bij de laatste "inspectie" op het consultatiebureau was ze 54 cm. en woog ze ca. 4095 gram. Het gaat dus goed, ook al ben ik vrij snel overgestapt van BV naar FV omdat ik het hele kolfgebeuren (op de normale manier lukte het niet) erg stress-verwekkend vond.

Helaas slaapt ze nog niet de hele nacht door, maar de regelmaat die we erin hebben gebracht door haar om de 4 uur te voeden, lukt erg goed. De pest is alleen dat ze - naar mijn mening - vaak huilt zonder dat we weten wat er aan de hand is. En alle handboeken en adviezen ten spijt... we weten het nog steeds niet, omdat ze het ons niet wil vertellen, de kleine draak . We proberen maar ons hart te volgen, tot nu toe werkt dat het beste omdat zowel de handboeken als de deskundigen elkaar vaak tegenspreken! En dat vind ik persoonlijk erg frustrerend, mijn man kan er beter mee omgaan. Daarom vind ik het ook jammer dat hij na volgende week weer fulltime aan het werk gaat, ik voel me zekerder als hij thuis is.

Ik hoop dat ik daarin niet de enige ben... een kersverse moeder die bang is dat haar kind gaat huilen, vervolgens niet weet of het kind moet blijven huilen of niet en een beetje als een kip zonder kop door het huis gaat rennen en toch iedere keer weer de "boeken en deskundigen" raadpleegt. Errug he? Iemand tips?

Met Lotte gaat het ook goed. Ze huilt eigenlijk helemaal niet meer zonder reden en dat is wel heel fijn. Maar goed, daar hebben we ook wel 5 deskundigen voor geraadpleegd (in het ziekenhuis de kinderarts, de kinderpsych en de kinderfysio en een osteopaat en haptonoom). Het grootste punt was de rust en regelmaat die we (niet door onze schuld) verloren zijn en Lotte ontspoorde.

Onze meid is nu vrolijk, brabbelt behoorlijk en heeft gisteren voor het eerst gelachen met geluid. Vandaag is ze precies 3 maanden, geboren op 2 mei. Het is een heerlijk meisje die sinds een paar weken echt van 'het leven' kan genieten. Gisteren is ze voor het eerst meegeweest naar de supermarkt. Je had dat gezicht moeten zien!

En ze begint interesse te tonen in speelgoed. Wel fijn als ze zichzelf straks een beetje kan vermaken, want ze blijft steeds langer wakker en het is best lastig om haar een compleet entertainment programma voor te schotelen, want ze verveelt zich snel. Ze wil alles zien en beleven!

Ook Lotte slaapt sinds twee weken niet meer door, omdat ze honger heeft. Wel vervelend die nachtvoedingen, maar ze zal wel in een groeispurt zitten.  Ik vind het niet zo erg hoor, ze heeft het nodig en moet toch groeien? Ik heb het voordeel dat ik een 'thuisblijf-moeder' ben (eigen bedrijf, dat wel) en me 's morgen nog een keer kan omdraaien.

Groetjes, Marisa

lekker dat het allemaal zo goed gaat met de kleintjes..
mick heeft s avonds ook wel is een huiluurtje maar dat is dan echt dat hij zich veveelt en wij denken ook wel dat hij meer wilt als dat hij kan.
ik moet 20 aug. weer naar cb en dan krijgt hij de eerste prikjes..
ik heb vandaag weer leuke kleertjes voor hem gekocht dus die ga ik nu even in de was doen...

Terug
Bovenaan