hoe gaat het met de Maart Mama's?

Hier gaat het nog steeds niet zoals het moet, ben nog misselijk en laatst een duikeling van de trap gemaakt.
Gelukkig is met de kleine alles goed die sliep zelfs toen ik bij de verloskundige was. Voel de uk wel in de avond als ik platlig. Mag voorlopig niet gaan werken omdat de kilo's niet zijn zoals het moet. Moet zeggen heb ook niet echt de energie om te werken.En al die luchtjes in een keuken zijn niet zo geweldig voor de misselijkheid. Wij hebben 31 oktober de 20 weken echo. Ze konden helaas niet eerder ivm de herfstvakantie. Morgen weer controle bij de verloskundige. Ben benieuwd.

Ik ben 19 weken en heb veel last van me rug en bekken. het wordt gelukkig al wel wat minder dankzij de fysio.
Heb momenteel nergens geen **** zin in. ben veel te snel sjaggie en mijn man die gaat er ook nog eens tegen in dus ja wordt alleen maar erger. me hormonen liggen echt overhoop. op het moment zweet ik me rot, voel me belabberd en me buik voelt TE opgeblazen alsof ie dalijk nog openknalt. bleh. ik ga zo meteen lekker me bedje in en alvast slapie doen want ben OP!
morgen weer 5 uurtjes werken en hopelijk gaat het dan weer beter.
volgende week dinsdag de 20 weken echo en dan zullen we klein manneke weer zien. het is in ieder geval wel fijn om ons manneke zo levendig te voelen dat maakt me altijd weer blij :)

hier een prachtige 20wekenecho gehad en heel trots
maar verder is het buffelen
ik werk nu 2x2 uur in de week en dat is de max, helaas wil mijn baas dat niet snappen dus die wil mee naar de bedrijfsarts in november
ach ze mag meegaan maar meer kan ik niet werken, dit keer kies ik voor mijzelf.
ik ben moe en moet elke dag even liggen, als dat niet lukt ben ik zo moe, draaierig en misselijk
ik kan tot 13 uur zonder medicatie tegen misselijkheid daarna niet meer
de zorg voor mara is wat rustiger want ze gaat meer naar de opvang omdat er uren vrijkwamen en dat had ik normaal met werk wel nodig
wat goed gaat is dat we een geweldige hulp in huis hebben voor het huishouden (lang leve marktplaats) en de buurtsuper bezorgt boodschappen.
Verder loop ik vooral tegen mijn ouders aan, mijn moeder maakt het voor mij nog zwaarder ipv lichter, dat is zo zwaar. ik wil gewoon een opa en oma die voor ons klaar staan maar dat is er niet bij en zal niet gebeuren, het sneue is dat zij de enige grootouders zijn die onze kinderen hebben.

verder wel vrolijk en gezond en het loopt redelijk goed nu, dat willen we houden

Terug
Bovenaan