hoe gaat het met de meiden uit het buitenland???

Hey meiden,

Jeetje jullie zijn toch wel een heel  tijdje bezig om zwanger te worden lijkt me moeilijk zeker als de wens daar is en dan duurt het zo lang!!! Hoe gaan jullie daarmee om??? Vindt het knap dat je dan toch hier blijft reageren, want sommige die zo lang bezig zijn nemen dan afstand van dit forum!!!
Maar weet zeker als moeder natuur een beetje mee helpt dat het jullie ook zeker zal lukken!!!

FF vraagje beantwoorden voor jouw Esther!!! Jij vroeg hoelang wij er over gedaan hadden om zwanger te raken van ons dochtertje!!! Nou ben in februari 2006 gestopt met de pil en het was eigenlijk meteen raak in de eerste ronde, ja harstikke verbaasd, maar helaas ging dit verkeerd en kreeg ik een miskraam op 1mei ben toen gecurrateerd!!! Daarna nog 1 keertje RD gehad en toen was ik weer meteen weer zwanger dus ging erg vlot hier!!! En ben toen dit jaar 2maart 2007 bevallen van ons dochtertje Jessica, ze was 3 wk te vroeg geboren, ze had echt geen zin meer om langer te blijven, was eigenlijk op 24 maart uitgerekend!!!

Nou lieve meiden hoop echt voor jullie dat het gaat lukken, en anders moet de natuur gewoon een beetje geholpen worden, zeker als de wens daar is!!!

Oh en lekker op dakterras slapen Esther, lijkt mee heeeeeeeeeellll romantische wie weet!!!
Nou ja hier is het vandaag zo'n 25 graden en wat wolken, das beter als van de week!!!

Heel veel succes, en als ik wat later reageer dan zijn we dagje weg , mijn vriend heeft nu 2 wk vakantie dus gaan we dagtochten maken!!! Ben zelf tot oktober thuis, echt lekker zo de hele zomer vrij!!!

Liefs sandy

hoi ponoka en sandy

wij gaan deze zomer ook niet op vakantie, want we zijn al op bestemming! we wonen hier nu 1 jaar en 4 maanden dus dit is de 2e zomer pas. ik geniet nog elke dag van de palmbomen en het geluid van de zee, we wonen er maar 35 meter vanaf.

zwanger worden gaat zoals het gaat, dit zei mijn vriend l vanaf het begin. en ik heb natuurlijk zoveel mogelijk gerekend als mogelijk was maar het heeft helaas nog niks opgeleverd. deze maand was ik nieteens erg teleurgesteld, al blij dat mijn cyclus maar 32 was en geen 45 dagen.
want stiekem zit ik op dag 28 toch altijd extra te hopen, tegen beter weten in

maar het beheerst mijn leven niet, ik ben op mijn 22e gesopt met de pil, iedereen vond dat ik nog wel wat jong was. nu ben ik 25, mooie leeftijd, en al krijg ik pas een kindje als ik 30 ben dan ben ik nog jong! mijn vriend is nu ook 30.

ik ben een jaar terg wel heel geobserbeerd geweest, 5 keer per dag op t forum, allerlei boeken gelezen, filmpjes gekeken, gynecologisch onderzoek aangevraagd. maar ach, ik vind het ook wel gezellig hier! de nieuwe meiden wat tips en antwoorden geven.

op welke dag zitten jullie nu in je cyclus? ik pas dag 2 dus dat schiet niet lekker op haha.

liefs es

kalimera pedia, ti kaneis?

Goedemorgen meiden, alles goed?

Groetjes van Sita uit Griekenland. Hier hebben we al twee weken een hittegolf van tussen de 39 en de 43 graden, en hemelsblauwe lucht. Eergisteren twee aardbevinkjes gehad. Mijn NOD is vandaag of morgen. Dus weer afwachten he. We hebben het deze maand wel zo zwaar gehad, dat ik persoonlijk niet denk dat het deze maand gelukt is. Maar we zullen toch moeten afwachten he. Nou wens ik jullie allemaal veel succes.

filakia (kusjes) Sita    

jeetje wat een temperaturen zeg!
wij hebben regen, regen en  regen in denemarken
wij zijn zelf nu in nederland familiebezoekjes aan het doen!!!!
ik zit nu in mijn vruchtbare periode, dus aan het werk!!!!

gr Dimka

Hallo Meiden!!!

Nou eindelijk hebben wij ook weer eens mooi weer tussen de 25-30 graden! Heerlijk hoor!! Maar moet zeggen dat ik toch wel blij ben met de airco in het ziekenhuis, het is daar heerlijk koel.Het is toch prettiger werken als het wat koeler is!
Ik zit in mijn vruchtbare week (weet niet precies op welke dag ik zit), te zien aan het slijmverlies!
Heb maar niks tegen mijn man gezegd! Want dan heeft hij het idee dat ie moet presteren! En het moet natuurlijk wel een beetje leuk blijven! Dus we zien wel!

Lieve groetjes Ponoka!

hoi meissies

tja, erg veel valt er niet te vetellen he, de eerste week. wachten tot de duivels weg zijn en dan weer ongedwongen aan de wiebel!
ik ga morgen ochend weer eens tempen, als ik het niet vergeet. het ergste van mijn cyclus vind ik dat ik mijn nod nooit weet. gok altijd maar wat. want mn ei doet gek.
en met de templijst kan ik iig zien wanneer mn nod is.

heb eigenlijkhlemaal geen zin om zwanger te worden deze maand, veel te warm. ben toch al snel misselijk (al jaren, weet niet hoe dat komt) en heb geen zin om in die hitte extra misselijk te worden. alhoewel ik tranen met tuiten huil van blijdschap mocht het raak zijn deze maand!!!

zit nu pas op dag 6. duivels hopelijk vandaag voor t laatst.

hoe ist met jullie?

liefs es

Hoi Meiden,

Leuk om jullie weer terug te vinden!
Hier in Perth is het momenteel "winter". Het is voor ons redelijk koud maar dan heb ik het over zo'n 18 graden gemiddeld overdag. En met een zonnetje erbij is dat heerlijk. Vorige week heeft het hier wel enorm geregend en gewaaid maar ja..... de regen kunnen ze hier goed gebruiken want het is hier gortdroog! Het was wel een beetje jammer voor m'n schoonouders want die zijn hier op vakantie voor 6 weken.

Wij zijn nu sinds april 2006 bezig voor de tweede. We hebben al een dochter die volgende week 3 jaar wordt. Bij haar ging het vrij vlot. Ik was al na 4 a 5 maanden zwanger. Maar deze keer gaat het wat minder. Heb wel een miskraam gehad met 6 weken eind oktober vorig jaar.
Ik ben deze maand maar eens gaan temperaturen om te kijken hoe m'n cyclus in elkaar steekt en daar was toch wel een eisprong uit te halen. Ik vul alle gegevens in op zo'n website en die vertelt dan wanneer je eisprong was en hoeveel kans je hebt die maand (als je dan natuurlijk ook nog invult wanneer je geklust hebt). En volgens die site is onze kans hoog deze maand. We hadden toevallig regelmatig geklust in de goede periode. En we waren toen net een weekje op vakantie. En tot nu toe hebben we altijd een vakantie nodig gehad om zwanger te raken. :)
Ik heb al wel gevoelige borsten en een opgezette buik maar dat heb ik al vaker gehad en dan werd ik toch weer ongi. Dat zegt bij mij dus niets.
Ik wacht gewoon rustig af. Ik heb 14 juli mijn nod geloof ik.
Jullie horen het wel.

Groetjes!
Dile

He meiden,

Groetjes vanuit Singapore. Ik vind het wel gezellig hoor, dat we elkaar hier zo tegenkomen! Hoe zijn jullie allemaal in het buitenland beland? Ik zit geloof ik het dichtst bij jou Dile, Perth is volgens mij zo'n 4 uur van mij vandaan.

Wij zijn sinds november 2006 bezig voor ons eerste wondertje. Ik vind het erg leuk om hier vragen en reacties te lezen, zoveel is zo herkenbaar!

Ik heb afgelopen vrijdag mijn RD gehad, dus we het gaan het deze maand weer fijn proberen.

Ciao, Lily

Terug
Bovenaan