Hoe gaat het met de meiden?

Hier alles ok!
Morgen bel ik de vk & krijgen wij hoop ik een datum voor de 1ste echo. Ik krijg de echo 2 wk eerder ivm bloedverlies begin zwangerschap.

Verder ben ik vandaag de hele dag door (met vlagen) misselijk geweest. Heel irri!
Hoop dat het morgen minder is want dan begint de 1ste schooldag weer dus bye bye vakantie ;)

Hoor graag van jullie! :)

Met mij alles prima, heb wel het idee dat de misselijkheid wat meer wordt maar mag nog steeds niet klagen!
Ook ik ga morgen de vk bellen voor een eerste afspraak. Wel fijn om een datum hebben om naar toe te leven. Hopenlijk dan ook een datum voor een echo.
Ben toch echt wel benieuwd of alles goed gaat daarbinnen...

liefs

Hier gaat ook alles prima. Voel me goed, nog geen echte zwangerschapskwaaltjes. Wel heb ik aan het eind van de dag een opgeblazen gevoel. Herkennen jullie dit? Ben bang dat mensen nu al gaan zien dat ik zwanger ben, terwijl ik pas 7 weken zwanger ben van ons eerste kindje.
Ben benieuwd naar jullie reacties!

liefs

Hier ook nog niet echt zwangerschapskwaaltjes wel wat moe en wat krampjes in mn buik, merk ook dat mn stoelgang wat vertraagd is misschien vandaar een beetje die krampjes (maak ik mezelf maar wijs anders maak ik me weer te veel zorgen)
Aftellen naar 5 september dan voor de eerste echo spannend. En er gaat zoveel door mn hoofdje dit doen ,dat doen, hoe gaan we.... jullie kennen het vast ook wel. En warm en koud vooral snachts beetje opvliegers haha.
Verder is het nog een beetje wennen aan het idee dat er een 2e onderweg is en lastig om mn mondje te houden.
Groetjes

hallo,

Hier is ook alles oke. Ben inmiddels minder misselijk maar wel erg moe en futloos, ook heb ik erg veel last van stemmingswisselingen.

Ik ben momenteel erg met mijn werk bezig, heb net gelukkig een contract verlenging gekregen voor 4 maanden dus tot januari 2012. Daarna zal ik dan toch ww moeten aanvragen ben ik bang. Ik maak me nogsteeds druk om hoe het straks allemaal zal gaan op mijn werk aangezien ik niet denk dat er aangepast werk voor mij zal zijn en hoe dat dan verder gaat maar goed ik laat het allemaal maar op mij afkomen en ga het meemaken hoe het lopen gaat haha.

Nu is het w88 op de afspraak met de vk en voor de echo ik kan niet wachten tot het zover is.

groetjes

Hier gaat alles wel goed hoor. Wel erg futloos, nu al! En ik heb ook wel last van mn emoties. Ik kan nix meer hebben of ik zit te janken. Ik ben 5 weken dus nog erg pril maar ik merk wel dan er van alles en nog wat ik mijn buik gebeurd. Af en toe wat vlagen van misselijkheid maar dat zet gelukkig (nog) niet echt door. Beetje licht in mijn hoofd af en toe... En mijn borsten zijn echt super beurs en hard.
Af en toe ook wel last van mijn buik maar dat is vooral als ik me ff druk gemaakt heb. Bijvoorbeeld stressen over werk of 8 trappen omhoog lopen naar huis. Gelukkig gaan we in oktober/november verhuizen!
13 september hebben we de eerste afspraak bij de vk en een echo (inwendig) en het duurt echt veel te lang voor het zover is :D
Het is allemaal nog erg spannend en nieuw want dit is ons eerste kindje maar we vinden het echt super leuk. Nu maar hopen dat de misselijkheid niet echt door gaat zetten.

Gr. Mandy

Vlagen van misselijkheid...bij mij ook! Eerste twee weken elke dag gehad maar nu eens in de drie dagen. Als ik geen last heb van misselijkheid voel ik me helemaal niet zwanger, dat vind ik eigenlijk ook niet echt prettig, dan nog liever een klein beetje misselijk. Ben morgen 6 weken, maak ik ook een afspraak met de VK voor een intake gesprek. Had nog 1 test thuis liggen en heb hem vandaag gedaan, de derde haha. Geeft me toch een goed gevoel als de uitslag weer positief is! Heb ook het idee dat iedereen aan mijn smile wel kan zien dat ik zwanger ben haha!

Succes met de (1e) echo's allemaal de komende weken!

Groetjes!

Terug
Bovenaan