Hoe gaat het met de meiden?

Hoi Hoi
Leuk om al deze verhalen te lezen,
Ik ben nu 5 weken en 3 dagen, en voel me behoorlijk zwanger, had dit al ruim een week voor mijn NOD!! Dus voelde wel degelijk aan mijn lijf dat ik zwanger was, en de testen hebben dat bevestigd! :)) Joepie!
Met 4 weken en 6 dagen de 1e echo al gehad bij de gyn (inwendig) maar helaas nog niets te zien, dit is heel normaal zei de gyn, hij zag wel een klein stipje wat het kon zijn maar wil me as donderdag weer terug zien om weer eens te kijken :)
Dan ben ik dus bijna 6 weken... reuze spannend!!!!
Verder vandaag voor het eerst echt moe, gewoon zeurend en niet vooruit te branden zeg maar! En verder krampjes en steken naar de liezen en schaambeen, misselijk maar niet overgeven gelukkig, kei zere borsten!! Echt bizar gewoon! en af en toe wat dizzy, maar ik vind het heerlijk moet ik zeggen, gewoon lekker zwanger zijn, en optimaal genieten doordat ik weet waar de kwaaltjes door komen... tralalala.... En nu op naar donderdag... een spannende dag voor ons waarop we hopenlijk voor het eerst ons kindje gaan zien!
Ik ben trouwens ook met mijn 9 maanden dagboek begonnen van marianne amelink, een aanrader al zeg ik zelf, lekker ruimte voor je verhaal en foto's ed!
Vrijdag ben ik als alles goed gaat 6 weken en hebben dan hoop ik ons kindje gezien, ga vanaf dan ook wekelijks een foto maken van mijn buik!
Doen jullie nog iets van zulke of andere dingen rondom jullie zwangerschap?
Geniet van alles en hoop dat iedereen lekker kan genieten!

liefs*

Ben sinds vorige week ook begonnen aan een negen maanden dagboek van Pauline Oud.
Erg leuk om in te schrijven en je wordt 'gedwongen' om bij bepaalde dingen stil te staan zoals of je thuis of in het ziekenhuis wilt bevallen, hoe je straks de kinderopvang denkt te gaan regelen. Maar ook vragen als: heb je last van moeheid, is je huid veranderd etc.
Ik denk dat het ook erg leuk is om ooit weer eens in terug te lezen hoe het ook alweer was om zwanger te zijn.
Vandaag heb ik een vervelende dag. Moe, niet fit en hoofdpijn. Het zal er wel bijhoren... :)

Hallo,

Nou hier gaat het ook wel goed hoor. Heb wel de benodigde kwaaltjes zoals misselijkheid vooral 's ochtends en 's avonds ook vaker plassen en ben erg moe en mijn borsten zijn aan het groeien maar doen niet erg zeer gelukkig maar.

Ben deze week 8 weken zwanger en krijg volgende week dinsdag avond de 3de echo alweer helemaal zin in.

Liefs RH

He meiden
Ik heb de vk gesproken en wij krijgen 6 sept een echo (om te kijken of alles goed is) & 15 sept de normale echo&gesprek.
Is dus nog even geduld.

Verder m'n 1ste werkdag gehad enne het viel tegen want ik voelde mij de hele dag misselijk.....
De dag was gelukkig verder gezellig&had afleiding.

Enne hoe zit her met jullie buik? Mijne begin je al te zien. Ze zeggen dat 2de zwangerschap sneller gaat maar zo snel :) ?

Hey Mieka,

Fijn dat je 6 september al kan komen voor de 1ste echo. En die misselijkheid is niet fijn heb ik ook veel last van bah bah.

Mijn buik begint ook te groeien hoor wordt ook de 2de.

Liefs RH

Leuk dat jullie buikjes al gaan groeien :)
Bij mij is het de 1e keer dat ik zwanger ben en dus ons 1e kindje.
Wanneer ging bij jullie je buikje groeien toen jullie je 1e zwangerschap hadden?
Bij mij is m,n onderbuik wat opgezet, maar heb ook veel krampjes en steken. Dus vind het moeilijk om te zeggen... En ik ben een stevige dame zonder strakke platte buik... ;)

Hoi Dreaming,

Toen ik zwanger was van de eerste had ik echt een strakke buik en merkte ik dat ik bij 10 weken begon te groeien. Nu was mijn buik ook weer aan de strakke kant maar merk dat het nu wel harder gaat ben donderdag 8 weken zwanger.

Liefs RH

He Dreaming
Spannend 1ste keer zwanger :)
Bij mij begon ook rond 10a12wk m'n buik te komen. Helaas had ik pech & keizersnee, herstel ging stroef & had dus al een buikje voor 2de. Ik merk het vooral onder m'n borsten. Daar merk ik dat daar iets gaat vormen ;)

o by the way.... Heb vanmorgen voor het eerst overgegeven. Het hoort erbij zeggen ze :s

Terug
Bovenaan