hoe gaat het met de moeders en baby`s

hee hallo.

was ik niet de gene die kon slapen tot 12:00 in de middag. haha
nou die tijden zijn over.

ik heb een heerlijk ventje zonder huiluurtjes maar als hij dan ook huilt berg je dan maar, meestal alleen voor zijn fles of liefde, maar als je gehoor geeft aan zijn wensen is het zo klaar.
zijn geboortegewicht was 3780 en nu is 3800 gram, dus dat gaat wel lekker hij was even terug gevallen naar 3680 omdat voeding niet goed ging, dus geef nu lekker ontspannen de fles.
ik baal er wel van dat de borstvoeding zo mis is gegaan, maar onstoken niet goed funcionerende borsten en een huilende mamma help nite haha.
hij komt best vaak om de 3 uur drink hij wel 100 cc, ik denk erover om voeding voor hongerige baby's te halen, want s'nachts komt hij om de 2 uur, en geloof me dat is niet cool.

als ik zelf om 22:00 naar bed ga, kan ik sem nog beneden bij mijn zusje laten, die brengt hem dan na zijn laatste voeding naar boven om uur of 1, en hoef ik pas weer als hij wakker word.

ik had zelf 3 hectingen waarvan ik er sins gisteren 2 kwijt ben, ze zaten in het wc papier hihi.
kan al weer aardig zitten, ik kan niet wachten om weer goed te kunnen lopen, en zijn 1e rondje buiten te lopen.

kraamhulp was er vandaag voor het eerst niet, en ik vond dat wel heel erg eng, toch maar de knop omgezet en zelf helemaal in actie gekomen vandaag, dat resulteerde in een lekker warm bad die ik hem helemaal zelf gegeven heb haha.

bekken worden ook al steeds minder, en iedereen die op visite komt, van familie tot vk zegt dat ik er veeeeeel beter uitzie dan tijdens mijn zwangerschap, en ik vind echt dat ik er nu niet uitzie, dus hoe ik er zwanger uit heb gezien waar zij zo van schrokken hoef ik  niet te zien dan haha.

alle zwangere dames onder ons, ik hoop echt dat jullie binnenkort jullie kindje in je armen hebben, het is het allemaal zo waard.
en ik durf echt te zeggen dat je alle pijn vergeet.

xxx martine trotse mamma van sem

Hi

met ons gaat het allemaal super lekker. Fleur heeft geen huiluurtje (nog niet tenminste), ze weegt nu al 3400 gram (bij geboorte 2540 gram en was afgevallen tot 2230 gram). Ze komt dus goed aan, en is alweer 7 weken oud. Ze heeft ook al een bolle toet en heeft al lekkere spekjes, heel anders dan bij haar geboorte. Af en toe denk ik nog jeetje ze had er nu pas 2 weken moeten zijn, maar het gaat super. Zijn bij het consulatie buro geweest en ze heeft de kracht in haar lichaam van een gewone op tijd geboren baby, super dus.

Ze is verder echt heel lief, huilt haast nooit, wel last van krampjes, maar door de borstvoeding poept ze maar 1 keer in de week en dan heeft ze vooral last van krampjes. Ze is echt super makkelijk, wel heel anders dan onze zoon, die wilde er altijd bij zijn, had huiluren. Fleur slaapt ookal de nachten goed door, soms 6 uur achter elkaar, heerlijk. En dan af en toe weer een nacht met om de 3 uur (pffff dat is toch wel vermoeiend).

Met huiluurtje zou ik je kind er gewoon bij pakken hoor, verwennen kan je niet. En die babytijd gaat ook zo snel voorbij dat huiluurtje ook.

Succes aan alle nog zwangere dames, sterkte!!!!

Groetjes,
Lia  

Terug
Bovenaan