hoe gaat het met de strijd tegen de kilo's?

Hoi,
ik denk ik gooi hem er maar weer in. Ben zelf nog steeds fanatiek bezig. Inmiddels echt begonnen met lijnen en meer bewegen. Moet nog 1 kilo en dan zit ik op het gewicht zoals het was toen ik zwanger was. Dus het gaat wel goed met lijnen moet ik zeggen.
Daarna wil ik er nog 8 af eigenlijk, maar dat zien we wel. Ik ga in elk geval door tot ik weer moet werken. Over 4 weken alweer.
Gisteren wel flink gezondigd door heerlijk te gaan uiteten met mijn vriend. Quinn even lekker bij opa en oma gebracht voor een paar uurtjes. Lekker!
Qua figuur ben ik trouwens echt nog niet de oude. Er zit nog genoeg vet op mijn buik. Echt twee van die rolletjes. Maar ja. Heb ook nog geen buikspieroefingen gedaan moet ik eerlijk bekennen. Jullie wel?
Groetjes Veerle

Haihai

Misschien wat overbodige luxe, maar ik vind het juist te hard gaan...
Ik was bijna 12 kilo aangekomen en nu, ruim 3 weken na de bevalling, zit ik 2 kilo boven mijn startgewicht zonder te lijnen. In de afgelopen 4 dagen was er weer een kilo af. Gaat me iets te hard, want ik geef borstvoeding.   Ik was eerst bang voor extra kilo's die er niet af zouden gaan, maar het gaat anders... Ik eet nu wat meer dan anders, dat scheelt.

Groeten,
Rosanne en Loek

hoi veerle,

bij mij gaat het langzaam, maar het gaat. ik ben nu nog 3 kilo boven mijn stargewicht, ik val nu ongeveer een halve kilo per week af... ze zeggen meer is ook niet goed, maar toch vind ik het weinig, ik honger mezelf zowat uit. (is niet goed ik weet het) maar ik wil snel resultaat anders geef ik hget te snel op, ik heb helemaal geen discipline en als ik dan resultaat zie kan ik het vol houden...
net zoals jij moet ik daarna ook nog 8 kilo afvallen, ik was namelijk ook al veel te zwaar toen ik zwanger werd.
buikspieroefeningen heb ik ook nog niet gedaan, daar heb je ook discipline voor nodig!!!! ik wandel wel veel.
en een keer uit eten is juist goed!!! alleen maar lijnen daar word je ook niet vrolijk van, af en toe moet je kunnen zondigen, vind ik.

groetjes,
daphne

hoi,

ik  durf het haast niet te schrijven hier, maar ik was 50% aangekomen tijdens de zwangerschap. 25 kilo erbij. Binnen 1 week had ik er 15 eraf, was voornamelijk vocht. ik had namelijk zw vergiftiging. nu moet ik nog dus nog 10 . Heb wel nieuwe kleding moeten kopen, maat m ipv xs en van broeken 38 ipv 34 frustrerend. maar goed ik moet wel zeggen dat ik met 5 kilo genoegen neem, want helaas gaan deze laaste kilo niet erg hard.

grt suuz mv joshua 8-2-07

Hallo,

Ik heb geen strijd hoeven leveren, 10 dagen na de bevalling waren alle 15 zwangerschapskilo's er weer af... Dus ik heb geen moeite hoeven doen. Feit blijft wel dat mijn oude gewicht te veel is en er dus nog steeds kilo's af mogen... Dat is al jaren zo (vanaf puberteit denk ik, ha, ha) en ik ben tevreden met mijn maat 44. Ik ben lijnen behoorlijk beu en ik ben er nooit gelukkiger van geworden. En maatje 44 ben ik al 10 jaar, dus het wordt ook niet meer. Dat is ook al iets, toch? Ik ga de strijd dus NIET aan en ben er blij mee!
Mijn buik is nooit strak geweest, had van mezelf al een buik met twee vetrollen, ha, ha! Dus het ziet er nu weer een beetje hetzelfde uit, alleen vind ik het wel meer 'blubberen', is mijn navel een beetje uitgerekt  en dus groter dan voorheen en heb ik nu natuurlijk die mooie rode striemen... Ben wel van plan wat buikspier oefeningen te gaan doen, over een aantal weken. Als mijn bekken dan wat minder pijn doet. Anders ga ik eerst even langs de huisarts of fysio ofzo. Want lopen zonder pijn vind ik belangrijker dan een strakkere buik...

Groetjes, Karin
Mama van Christian (4 weken precies vandaag!)

Hoi allemaal.
De eerste gingen heel makelijk alleen nu blijf ik op 65/64/65 en ga zo maar door hangen.
mijn gewicht voor de zw was 57/60 dus het is niet zoveel meer zeker niet als je bedenkt dat ik de week voor de bevalling 80 was.
Alleen willen bij mij dus ook die laatste kilo's er niet af.
Best wel frustreerend.
gelukkig is het wel bijna elke dag mooi weer.
dus verwen natas met lekker veel wandelen
gr mama van natas (26-01)

hoi,

Ik moet nu nog 3 kilo kwijt en dan weeg ik weer 64 kilo. Was tijdens de zwangerschap 18 kilo aangekomen (slik) en ik geef flesvoeding. Bij een lengte van 1.83 m vind ik dit nog best wel aardig (67 kilo dus) maar die 3 kilo gaat er ook nog wel af.
Ik wordt trouwens wel een beetje jaloers als ik zo lees hoe snel het bij jullie allemaal gaat.... Maar ach, wat geeft het ook eigenlijk, als ik zie wat voor een mooi jochie wij gekregen hebben dan neem ik die extra kilo's op de koop toe.......

groetje van angela, mv chris

Terug
Bovenaan