hoe gaat het met de zwangerschapskwalen?

Sinds gisteren lijkt het iets beter te gaan met de misselijkheid! Ik heb al 2 weken een misselijk gevoel tot een uur of 3 en daarna gaat het wel weer. Ik vind het zo fijn om zoveel te herkennen in jullie verhalen! Ook ik heb geen zin meer in chocolade en lust nu ineens karnemelk, omdat het zo lekker zuur is. Is ook beter dan melk voor mij, want de pukkeltjes schieten mijn hoofd uit! Dan schijnt karnemelk beter te zijn! Ik heb heel de dag een soort van ongesteldheidspijn en voel mijn eierstokken als ik te hard op mijn stoel plof. Maar het is voor een goed doel!

Ook ik heb behoorlijk last van de kwaaltjes. De hele dag misselijk, tot overgeven aan toe en vlak voor ik wil gaan slapen begint het weer!
Maar ik hoop dat het met 12 weken voorbij is. Ben nu precies 9 weken zwanger, even bikkelen nog. Een kloppend hartje afgelopen maandag deed alle ellende weer vergeten.
Groetjes

Ik was in het begin even misselijk, maar nu niet meer.
Alleen nog af en toe in de auto.
Maar mijn buik voelt erg opgezet, kan ook practisch geen broek meer aan, haha.
Ben nog maar 6 weken.
Ik heb af en toe wel last van wat bruinige afscheiding en gisteren een beetje helder bloed.
Ben daardoor nu erg gespannen, dat had ik bij mijn vorige zwangerschappen niet.
Ben toch erg bang dat het mis gaat.

Succes allemaal!!!!

Hoi hoi,

Ook ik heb niet zoveel kwaaltjes,ik ben wel erg duizelig,misselijk ben ik geweest,maar dat is nu gelukkig een stuk minder,ik heb wel bij het minste of geringste wat ik eet last van mijn maag en ik heb sinds vandaag af en toe wat steekjes helemaal onder in mijn buik,maar dat zal wel het oprekken van de baarmoeder zijn neem ik aan?
Ik ben nu 8 weken en 4 dagen

groetjes Caro

Terug
Bovenaan