Hoe gaat het met iedereen en zwanger?!

Hoi mama's van onze 1-jarige knullen en meiden,

hoe is het met jullie allemaal? Hier alles goed! We zijn in de zomervakantie verhuisd naar onze verbouwde boerderij en wonen nu heerlijk 'in the middle of nowhere'!!

Willem doet het heel erg goed! Hij slaapt en eet erg goed (soms een beetje vroeg wakker!) en hij begint zijn best te doen om te gaan lopen. Alleen staan (zonder zich ergens aan vast te houden) gaat steeds beter en achter de poppenwagen van Laura (5 1/2 jaar) aan lopen is dé activiteit van de dag! Nu nog leren lopen!

Ik ben heel erg benieuwd hoe het met jullie en jullie kindjes is en of er alweer zwangeren/bevallen mama's zijn. Ikzelf ben momenteel 35 weken zwanger en dus bezig met de laatste loodjes. Het gaat heel erg goed (buiten de normale kwaaltjes) en kijk uit naar ons derde kindje. Ben heel benieuwd hoe dat weer zal gaan lopen!

Laten jullie weten hoe het met jullie gaat?

Groetjes,
 
Hallo!

Ik heb een zoontje van 14 okt. Hij is erg druk met grenzen opzoeken, lopen doet hij met begeleiding en loopt nog niet los. Hij heeft het allemaal lekker aan tijd. Het is een vermoeiende leeftijd, je bent de hele dag bezig met nee zeggen. Zucht. Hij slaapt en eet verder goed.

Lijkt me heftig om de tweede al op komst te hebben, met een kleine van deze leeftijd! Ik wil dit jaar kijken of wel zwanger kunnen worden. Als ik dan uitgerekend ben dan wordt hij alweer 3. Dan is weer iets zelfstandiger.

Succes met de laatste lootjes!
 
Goedenavond!

Mijn dochter isot op heden van 2 oktober en doet het gelukkig allemaal voorbeeldig. Ze eet, drinkt en slaapt goed, maar heeft een sterke eigen wil (meisjes eigen?). Ze wil alles zelf doen (vooral eten en drinken) maar dit lukt nog niet zo goed. Lopen lukt nog niet los, maar wel aan de tafel, bank, aan de hand of achter de poppenwagen.
Een tweede zou hier heel gewenst zijn, maar nog niet gelukt. Blijven proberen dus, hahahah....
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap! En al bijna uitgerekend!

Hier gaat alles super met Finn. Hij loopt alsof het niks is, rent zelfs! Hij bouwt duplotorens, eet en slaapt goed. Hij is wel heel erg geneigd om te drammen, maar dat is hopelijk maar een fase.

Ook hier een tweede op komst. Ik ben nu 21 weken. Kindje komt als het goed is in juni :)

Leuk om hier weer eens wat te lezen!

Liefs

 
Terug
Bovenaan