Hoe gaat het met iedereen?

Hoi meiden,

Ben benieuwd hoe het met de reeds geboren kindjes en mama's en papa's gaat.

En ook hoe het met de hoogzwangere aanstaande mama's gaat. Gelukkig voor jullie is het kwakkel weer en niet zo heet. Nog even meiden en dan hebben jullie ook jullie kindjes in jullie armen en kan het genieten beginnen!

Met Stef gaat het hartstikke goed en met ons dus ook. Hij heeft inmiddels een aardig ritme te pakken. Alleen wil hij na zijn nachtvoeding nog wel eens een uurtje wakker zijn helaas. Hij heeft inmiddels veel minder last van darmkrampjes, dus dat is wel erg fijn. Soms heeft hij er nog wel echt last van, maar dat weten we dan eigenlijk van te voren wel, dan heeft hij namelijk zeer onrustig zijn fles gedronken en veel lucht binnen gekregen. Maar dat komt gelukkig niet vaak meer voor. Wel zie ik dat ook hij een voorkeurshouding heeft, dat had onze oudste ook. En hierdoor heeft hij inmiddels een beetje een scheef hoofdje. Dus dat wordt weer het hoofdje de andere kant op draaien als hij slaapt en hem meer naar rechts laten kijken e.d. Bij de oudste is het ook helemaal goed gekomen, dus dat verwacht ik nu ook wel.
Donderdag de eerste afspraak op het consultatiebureau bij de arts. Ben zeer benieuwd wat Stef nu weegt en hoe lang hij is.

Tijs vindt zijn broertje nog altijd helemaal geweldig en blijft hem regelmatig aaien en kusjes geven. Heel lief.

Hier nog een mooie foto van de broederliefde.

Groetjes,
Susan

Ik weet alleen niet hoe ik de foto's groter kan krijgen.

Hee Suzan,

Hier gaat alles goed hoor! Janneke groeit goed, ze is van 2660 gram naar 4460 gram gegroeid. Is dat niet teveel vraag ik me af, in 6 weken?
Ook heeft ze wel een voorkeurshouding net als bij jouw Stef, maar probeer het ook iedere keer te draaien. Ben hiermee (o.a.) ook naar een osteopaat geweest, maar het
heeft nog niet echt geholpen. Ik draai haar wel om in het ledikantje. Dat wil ook nog wel eens helpen.
Fijn dat het bij jullie verder ook goed gaat. Een heel ander leven weer hè. Bij ons is het dan de eerste, is ook wennen!

Papa is ook reuzetrots op haar.. we genieten er echt zo van, en ze slaapt ook goed en is geen huilbaby.

Haal jij je foto's van hyves (als je dat hebt), dan kun je ze er wel groot op krijgen hoor..

Groetjes Marina

hallo

ook bij ons gaat het goed, sinds gister is Janneke aan de tut (speen)...ze was tussen de voedingen door erg onrustig en kreeg haar dan wel weer rustig of op ijn arm, of aan de borst of zuigend aan mijn pink...ook bij Daniëlle hebben we dit gehad en daarbij was uiteindelijk de oplossing ook een speen...nu zagen we het al aankomen en hebben we niet eerst bijna 2 weken zitten aanmodderen ed. nu is ze weer rusitger en slaapt een stuk rustiger. ze zit inmiddels op een schema van om de 4 uur voeding dus alles gaat goed. om de 4 uur zat ze al vanaf de geboorte maar het was de laatste dagen om de 2 uur.   eerst dacht ik nog dat het regeldagen waren, maar eten wilde ze niet, als ze de pink had was het ook goed...(niet dat iemand denkt dat ik zomaar over ben gegaan op de speen maar merkte dat ook Janneke net zoals Daniëlle nog duidelijk zuigebehoefte heeft buiten de voeding om)...
morgen hebben we de babyborrel en zal jullie daar nog wel een update van geven incl foto's...

Groetjes Veronique ma Daniëlle (27-6-6) en Janneke (8-8-8)

Hier gaat het eigenlijk ook heel goed ondanks de grote onzekerheden. Fenna groeit enorm hard sinds ze thuis is. Ze is nu zelfs al van maatje 44 naar maatje 50 gegaan en weegt ongeveer 3 kilo. Ze is een veel gemakkelijkere baby dan haar oudere zusje was. Voorlopig geven wij nog wel een nachtvoeding, omdat ze zo klein is, maar ook dat vind ik te doen. Deze week was ik voor het eerst alleen thuis met mijn 2 meiden en dat is best even zoeken naar hoe je dat organiseert. Maar  ook dat  gaat wel.
Ook hebben wij nu pas de kraamvisite en daar geniet ik ook van. Toch nog een beetje kraamtijd, die hadden we nog tegoed.

Hier is Fenna net geboren ( 1500 gram en 8 weken te vroeg )

Dit is vorige week. Hier is ze 8 weken oud en heeft ze een lachstuipje. Wat een verschil he?

Hey J_u_f,

Wat ziet Fenna er goed uit! Echt een mooie meid.
Heel fijn om te lezen dat het goed gaat! Geniet maar lekker, dat hebben jullie dubbel en dwars verdiend na jullie moeilijke start!

Groetjes,
Susan

hoi hoi
wat fijn dat het bij jullie allemaal zo goed gaat.
ook hier gaat het heel erg goed.
Tarik doet het ook goed hij is veel rustiger dan zijn grote zus was, hij is alleen na de laatste voeding vaak helemaal overstuur en niet meer rustig te krijgen, nu heb ik hem gisteravond na de laatste voeding een speentje gegeven en toen heeft hij van 22.40 tot 5.40 geslapen dus dat is een goeie oplossing.
nu slaapt hij weer zonder speen dus misschien heeft hij dan nog zuigbehoefte.
het is toch allemaal weer uitzoeken ik merk gewoon dat ze allebei echt heel verschillend zijn.
ook mijn kleine mannetje heeft een voorkeurshouding en ik zie ook al dat het hoofdje iets schreef word, ben ook al druk bezig met tijdens het slapen draaien maar hij draait zo weer terug, hebben jullie nog tips?
en ik kan geen foto's erop krijgen hoe moet dat?
ik wens jullie alle goeds toe
groetjes mascha

Mick gaat prima....hij moet alleen nog even door krijgen dat ie 's avonds en 's nachts best wat meer mag slapen!!!!!! Maar als ie dat dan doet dan is het een voorbeeldig kind..hahahhahahahaah

Wat een leuke fotootjes van jullie kindjess zeg!

groetjes manon

Terug
Bovenaan