Hoe gaat het met iedereen?

Na een week uit de lucht te zijn geweest hier...beetje jammer maar helaas.
Wilde ik weten hoe het met iedereen gaat?

Er zijn al een aantal dames met verlof nu...lekker!!!

Ik hoef zelf nog maar 2 weken te werken, dus echt aftellen nu!

Kamertje word langzamerhand klaar gemaakt, als ik straks verlof heb kan ik dan kleertjes gaan wassen en klaarleggen in de kasten en commode.

Morgen oudjaarsdag!
Ik wens voor iedereen een gelukkig nieuwjaar en een gezond kindje!!

Elise mv Merel en ? (morgen 32 weken)

Hallo allemaal,

Sinds vandaag heb ik VERLOF!!!!!! heerlijk zeg, al besef ik het volgende week denk ik pas, ivm al die gekke dagen! maar ik ga ervan proberen te genieten!

Alles gaat goed, hier al merk ik wel dat ik het steeds zwaarder vind worden... sinds vandaag hele dag "rommelende" buik, ik denk mijn darmen maar zit vrij hoog (tegen ribben aan) helemaal links in mijn zij... dus geen idee!

Morgen ga ik weer naar de verloskundige en gaan we het over de bevalling hebben! ik wil graag thuis bevallen en jullie? ook ben ik wel weer benieuwd hoeveel ik gegroeid ben.. of het een beetje binnen de maten blijft!

Nou dames leuk jullie weer te kunnen spreken! heb het wel gemist hoor!

Liefs Sabina (34+5 wkn)

Ik ga aanstaande vrijdag met verlof (6 weken voor de uitgerekende datum) omdat ik nogal zwaar werk heb (in de zorg)
Ik heb er enorm veel zin in!!
Ik ben tot nu toe 7 kilo aangekomen (helemaal binnen de perken zou ik denken)
De verloskundige schat ons kindje wel groot in, ze denkt 7 a 8 pond bij de geboorte en ook vrij lang.
Nou, zo lang hij gezond is vind ik het allemaal prima!

Aapje 33w3d

hoi hoi!

ook hier gaat het goed...
alle spulletjes zijn aangeschaft en de wieg staat niet meer bij mijn moeder (tot haar spijt), maar bij ons in de slaapkamer.
echt gek om te bedenken dat er over een week of 8 een babytje ligt te slapen...

het slapen wordt wel wat lastiger, kan moeilijker mijn houding vinden in bed. gelukkig helpt het voedingskussen daar een beetje mee.
het maagzuur lijkt wel wat minder te worden, maar iedere keer dat ik dat denk, komt het weer terug lijkt het wel!
en als ik erg ver wandel (met de hondjes) dan voel ik mijn bekken ook wel wat. de hondjes hebben de komende weken pech. dat worden kortere wandelingetjes.

vrijdag mag ik weer naar de verloskundige. benv benieuwd wat de weegschaal daar aangeeft zo net  na de feestdagen.

ik voel me eigenlijk nog best wel goed. laten we hopen dat het zo blijft de komende weken....

groetjes Carina

Hoi allemaal,

Heb ook verlof sinds vorige week...bedef het ook nog niet
echt vanwege deze dagen maar begin wel steeds meer rust
te krijgen....het gevoel dat ik niets meer MOET!!
Dat geeft wel veel rust! Ondanks dat ik enorm van m'n zwangerschap geniet,
begint het nu ineens wel veel zwaarder te worden! Het omdraaien 's nachts,
pijn in onderrug en bekken, last van m'n maag! Maar nog even volhouden en
genieten van m'n verlof en de laatste weken zwanger zijn want het is enorm bijzonder!
Volgende week ga ik alle kleine kleertjes en lakentjes e.d wassen en strijken...en
alle puntjes op de i zetten, zodat  alles lekker op tijd klaar is!

Weten jullie trouwens het geslacht van jullie kindje?
Ik niet...maar de nieuwsgierigheid wordt nu wel heeeeeeel erg groot hoor, haha!

Succes met de laatste werkdagen en voor de andere genietse van jullie verdiende verlof! Ook al het moois voor 2009 toegewenst...met een heel gezond kindje!

Liefs Annemiek!
(34+3 weken)

wij weten ook nog niet of het een zoontje of dochtertje wordt.
maar ik moet zeggen dat ik nu ook wel steeds nieuwsgieriger begin te worden.
ook ben ik erg benieuwd op wie 't lijkt ed.

en als ik nu in de stad kom en overal de uitverkoop zie... dan wou ik dat ik het al wel wist! zou me lam shoppen! hahaha
(misschien juist daarom maar beter het niet te weten!)

Hoi,

Ik ben ook al een poosje met verlof. Eerst een paar weken ziektewet helaas, vanwege toenemende rug en andere klachten. Maar sinds deze week dus officieel zwangerschapsverlof.

Van rust heb ik tot nu toe niet veel gemerkt met al die feestdagen. Oud en nieuw doen we in elk geval heel rustig met ons tweetjes (laatste keer).

De babykamer is eindelijk klaar en ik ben vanaf nu dus druk met wassen en inruimen. De slaapkamer moet nog worden ongebouwd (bed aan andere kant en klossen eronder, wieg ernaast ed). Dat gaat binnenkort gebeuren.

En de goede voornemens voor 2009?   Een prachtige zoon op de wereld zetten!!

hallo allemaal...

ook ik heb nu verlof vanaf vorige week..   Ook ik heb in ziektewet gezeten met rug / bekkenklachten, maar als ik rust houd gaat het redelijk..haha ja dat slapen, wat een ellende is dat he.. aaah nog even volhouden :)...
 ik wil wel iedereen een fijne jaarwisseling wensen, met volgend jaar een heel mooi en gezond kindje..

groetjes suuz   34wk5dg

Terug
Bovenaan